شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: وظیفه حوزویان پاسداری از مرزهای یدئولوژی مورد تهاجم دشمن است.
امام جمعه اهواز: وظیفه حوزویان پاسداری از مرزهای ایدئولوژی است  آیت الله ˈسید محمد علی موسوی جزایری در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول افزود: امروز وظیفه مبلغان و حوزویان در جامعه به دلیل تهاجمات گسترده فرهنگی سنگین تر است.

وی تاسیس حوزه علمیه را از نعمت های الهی خواند و گفت: عالمان وسیله ای برای طرد شیاطین و راهزنانی هستند که دین مردم را می دزدند.

آیت الله موسوی جزایری حوزه های علمیه را اردوگاههای حضرت بقیه الله خواند و اظهار داشت: سربازان امام زمان (عج) در حوزه های علمیه تربیت می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سایت های اینترنتی، فضای سایبری و شبکه های ماهواره ای که شبانه روز چندین هزار برنامه فاسد و گمراه کننده پخش می کنند از جمله ابزار تهاجم فرهنگی دشمن اند که افکار، اعتقادات و آداب مردم را بمباران می کنند.

وی تاسیس حوزه های علمیه در جهان اسلام، آمریکا، آفریقا و کشورهای خاورمیانه را نشانه گرایش به تشیع و مکتب انسان ساز حضرت محمد (ص) دانست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین با بیان اینکه اقدامات دولت عربستان عاقلانه نیست، اظهار داشت: عربستان به عنوان مرکز وهابیت به صورت انتحاری عمل می کند و دست به کارهایی می زند که به زودی به نتیجه بد خواهد رسید.

آیت الله موسوی جزایری گفت: عربستان به صورت علنی همپیمان اسرائیل جنایتکار شده، مزدوری خود به آمریکا را علنی کرده و حیا و حجاب را کنار گذاشته است.

وی با اشاره به رشادت های مردم دزفول در زمان جنگ تحمیلی گفت: شهرستان دارالمومنین دزفول مانند زمان جنگ امروز نیز قهرمانانه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار