شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از برگزاری یک هزار گفتمان دینی از این استان از سوی این سازمان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک  در شورای سیاست گذاری مناطق مرزی استان خوزستان اظهار کرد: مناطق مرزی، پیشانی کشور و تاثیر پذیر و تاثیر گذار نیز هستند.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی بیشترین مخاطبانشان دانش آموزان هستند و اگر به شرکت کنندگان در مراسم های محرم و صفر که مراسمات مذهبی هستند توجه شود؛ مشخص می شود که جوانان ما در محافل دینی و فرهنگی بیشترین شرکت کنندگان را تشکیل می دهند. ما آمادگی داریم تا با تفاهم و توافق این کارها را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین بلک عنوان کرد: تاسیس دبیرستان های علوم و معارف اسلامی در استان به گونه ای است هم اکنون این استان بالاترین تعداد این مدارس را در سطح کشور استان خوزستان دارد. همچنین برگزاری برنامه های گفتمانی غنی سازی فرهنگی و فکری دانش آموزاز دیگر برنامه های در حال انجام سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: برگزاری هزار گفتمان در دستور کار مجموعه ماست که ما آمادگی داریم به مسائل دینی و اعتقادی و شبهات دانش آموزان در این گفتمان ها پاسخ دهیم. تربیت نیروهای قرآنی به صورت کاملا استاندارد نیز در حال انجام است تا مناطق مختلف استان دارای افراد با تجربه و آموزش دیده باشند.

مسعود حمیدی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان خوزستان  نیز در این شورا اظهار کرد: برای برگزاری اردوهای جهادی از نیروهای استان خوزستان استفاده شده و به صورت هفتگی برگزار شود. در مناطق مرزی افراد مرجع وجود دارند که ساکنان برای مسائل خود به آنها مراجعه می کنند این افراد باید شناسایی شوند تا در رفع مشکلات منطقه به ما کمک کنند. همچنین لازم است کتابهای خاص مورد نیاز شناسایی و بعد در مناطق توزیع شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار