شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۴۹۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹
مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اکنون بخش خصوصی ما نیز با مشکلات بسیاری روبه‌روست. چرا بسیاری از صنایع و واحدهای اقتصادی بخش خصوصی ما تعطیل شده است؟ سیاست‌های دولت را در این باره موثر می‌دانم. 
هوشمند صفایی بیان داشت: کشاورزی، صنعت و خدمات به اندازه خود توسعه پیدا کند. به این می‌گویند توسعه متوازن اقتصاد کشور. اما اکنون وقتی سرمایه‌های اقتصادی وارد بخش مسکن، خرید و فروش طلا و واسطه‌گری می‌شود، نباید انتظار داشت که سرمایه وارد بخش تعاون شود و این بخش توسعه یابد. یعنی بخش خدمات و واسطه‌گری پیشرفت می‌کند، اما بخش کشاورزی و تعاون می‌ماند.
مشاور اسبق وزیر تعاون بیان داشت: بنابراین یکی از عوامل پیشرفت نکردن بخش تعاون و بخش خصوصی، برنامه‌ریزی نکردن دولت است. زیرا در این برنامه توسعه متوازن اقتصادی کشور پیش‌بینی نشده است. نمی‌گوییم که به توسعه بخش خدمات در کشور نیاز نیست، که هست. بلکه می‌گوییم سرمایه‌های کشور به دلیل سود انباشته و فراوانی که در بخش خدمات هست، همه این سرمایه به این بخش سرازیر نشود.
مدیرکل اسبق تعاون استان تهران یادآور شد: حداکثر سودی که یک کارفرما یا کارآفرین می‌تواند ببرد، در بهترین حالت 20 درصد است. به همین دلیل بسیاری سرمایه‌ها را به بخش زمین و خریدوفروش ارز و طلا وارد کردند. مسئول ناظری که باید مراقبت کند تا این اتفاق نیفتد، دولت است.
صفایی تایکد کرد: تا زمانی که در برنامه‌های دولت رشد متوازن بخش‌های مختلف اقتصادی پیش‌بینی نشود، این مشکلات همچنان پایدار است. تورم در جامعه ما ان طور که باید و شاید مهارشدنی نیست.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امیر سعیدی
|
Germany
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment جناب آقای صفایی انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض می نمایم و با توجه به تجربیات و تخصص جنابعالی به یاری خدا شاهد پیشرفت و توسعه در این حوزه خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار