شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
شوشان : به گزارش خبرگزاری هفتکل ندا، طی خبرهای رسیده به این پایگاه خبری قرار است در روزهای آینده دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید به شهرستان هفتکل سفر نماید.

آقای دکتر هاشمی، آیا میدانید حدود چهار ماه پیش فرمانده فقید نیروی انتظامی شهرستان هفتکل دچار عارضه  قلبی شده بود و به علت نبود دستگاه شک فوت کرد؟

آقای دکتر هاشمی، آیا میدانید حدود یک ماه پیش پسر بچه ی 3 ساله ای به علت نبود شیلنگ تنفس فوت کرد؟

آقای دکتر هاشمی، آیا میدانید جاده های هفتکل در محور پرتردد استان قرار دارد و جاده های خوزستان یعنی سفری به آخرت؟

آقای دکتر هاشمی، آیا میدانید هفتکل، تنها یک درمانگاه شبانه روزی دارد و آن هم با مشکل کمبود پزشک مواجه است؟

آقای دکتر هاشمی، آیا میدانید در اوایل فصل سرما در تنها داروخانه شبانه روزی هفتکل قرص سرماخوردگی وجود نداشت؟

 آقای دکتر هاشمی، آیا میدانید دکتر رضا جباری فوق متخصص جراحی مغر و اعصاب، به دور از مادیات دنیوی و فقط با حسن نیکوکاری به مردم محروم هفتکل ماهی یک بار به این شهرستان می آید و به صورت کاملاً رایگان آنها را ویزیت می کند، اما شبکه بهداشت هیچ گونه همکاری (حتی در حد در اختیار گذاشتن یک اتاق) با ایشان همکاری نمی کند؟

و چند آیا می دانید دیگر که توسط مخاطبان ارسال می شود...

شایان ذکر است: مدیریت در هر اداره یا هر مکانی تاثیر بسزایی بر روی آن مکان میگذارد به همین خاطر در ادامه مطلب گذری می کنیم بر عملکرد مدیریت شبکه بهداشت  و درمان شهرستان هفتکل که صرفا جهت اطلاع وزیر بهداشت و درمان به همراه چند انتقاد و پیشنهاد می باشد.
دکتر سید افشین حجازی در مورخ اردیبهشت امسال به سمت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هفتکل منصوب گردید.
ایشان مانند اکثر مسئولان در اوایل مسئولتش تلاش های فراوانی جهت برطرف نمودن مشکلات درمانی و بهداشتی این شهرستان انجام داد.
اما بعد از گذشت کمتر دوماه از آغاز مدیریت ایشان مشکلات بهداشتی هفتکل نه تنها کاهش نیافت بلکه به شدت هم افزایش یافت.

به جرأت می توان می گفت موضوعات مربوط به مشکلات درمانی و بهداشتی به حدی رسید که در اکثر خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان هفتکل نیز به این موضوع و معضل پرداخته می شود.

البته این بدان معنا نیست که مسئولان مربوطه تلاشی در جهت رفع مشکلات درمانی و بهداشتی نمی کنند بلکه به نظر می رسد با انتصاب مدیریتی جدید در شبکه بهداشت و درمان هفتکل نیازی به سفر وزیر بهداشت به این شهرستان نباشد و از طریق مسئولان شهرستانی و استانی پیگیری این مشکلات بیشتر و دقیق تری صورت می گیرد.

ذکر این نکته نیز مهم میدانم که در حدود بیست روز گذشته نظرسنجی ای در خصوص عملکرد مدیریت شبکه بهداشت و درمان هفتکل به مدت یک هفته در سایت خبرگزاری هفتکل ندا برگزار شد که در مجموع شرکت کنندگان 90 در صد از مخاطبان از عملکرد مدیریت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ناراضی بودند.

جناب دکتر حسن قاضی زاده هاشمی و جناب دکتر اسماعیل ایدنی، همانگونه استحضار دارید عملکردهای مسئولین را نباید از زبان خود مسئولین شنید بلکه سایت ها و خبرگزاری ها می توانند به بهترین نحوه روابطه ای بین مردم و شما باشند.

در پایان از دکتر هاشمی و دکتر ایدنی انتظار میرود، تدبیری بیندیشند تا امیدی برای مردم محروم شهرستان هفتکل بوجود بیاید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار