اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
آیین معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حضور ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد. این نشست با حاشیه هایی همراه بود که از نظرتان می گذرد.

* سیدنور محمدپور که به مدت حدود چهارماه سرپرستی این اداره کل را برعهده داشت گفت: استان خوزستان یک استان کارگری است. این استان 750هزار کارگر بیمه شده دارد. بیش از 50 درصد از جمعیت استان خوزستان را کارگران تشکیل می دهند. وی با تقدیر ویژه از سید خلف موسوی مدیرکل سابق ، شهردار فعلی اهواز را از مدیران توانمند و باسابقه دانست و گفت: سیدخلف موسوی مردم دار و بااخلاق است. او از هوشمند صفایی مدیرکل جدید نیز به عنوان مدیری با کارنامه موفق یاد کرد.

*سیدخلف موسوی مدیرکل سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این مراسم گفت: ادغام سه وزراتخانه تعاون ، کار و  رفاه اجتماعی در زمان مدیریت من اتفاق افتاد که کاری سخت و دشوار بود ولی با کمک مجموعه این اداره کل به خوبی انجام شد. وی گفت: در سال 90 اداره کل تعاون و کار و رفاه خوزستان در همه شاخص ها به مقام دوم کشوری دست یافت. موسوی از صفایی مدیرکل جدید نیز به عنوان انسانی مخلص، پاکدست یاد کرد و خواستار سرمایه گذاری شرکت شستا از شرکت های تابعه وزارتخانه تعاون در خوزستان شد. 

*هوشمند صفایی مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز از اینکه بعد از 22 سال توانسته است دوباره به استان خود بازگردد گفت: حفظ اشتغال موجود از اولویت های نخست این اداره کل خواهد بود.با حفظ اشتغال موجود جلوی افزایش بیکاری در استان گرفته می شود. وی به سفر چین خود در زمان مدیریت کل اشاره کرد و گفت: توسعه مشاغل خانگی از اولویت های استان است. 

*سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: خوزستان نیازمند نیم نگاه مسئولان است. دست ها برای گرفتن ثروت های استان دراز است اما نگاه ها به سمت دیگری است. وی با انتقاد از ارائه آمار دروغ در سال های گذشته گفت: آیا واقعا در حال حاضر نرخ بیکاری 06/10 درصد است؟
 نماینده مردم اهواز بیان داشت: نگاه قومیتی کمر استان را شکسته است. باید شایسته سالاری جایگزین قوم سالاری شود. حسینی سخنان خود را با عبارت حیات جمله خوزستان در دست کارون است/ ایران به خوزستانیان  بسیار مدیون است.

*علی عماد معاون استاندار خوزستان نیز در این مراسم گفت: نباید با ارائه امار دروغ مردم رافریب داد. در حال حاضر در هر خانواده ای 2 تا 3 جوان تحصیلکرده بیکار وجود دارد. اعلام نرخ بیکاری 10 درصد در خوزستان دردی از مردم دوا نمی کند. رییس جمهور اعلام کرده دولت من دولت راستگویان است. بایدبا مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب صداقت داشت.

*محمد سعید انصاری نیز در این مراسم  بیان داشت: شهرک های صنعتی شهرستان آبادان به قبرستانی تبدیل شده است که دیگر فعالیتی درآن انجام نمی شود. وی با ابراز گله مندی از بخش تعاون استان بیان داشت: مسوولان بخش تعاون استان مشکلات مردم در بخش تعاون را حل نمی کنند و علی رغم پیگیری هایی که انجام می شود بسیاری از پرونده های مردم که خواستار ایجاد تعاونی در این شهرستان هستند سال ها است که بی جواب مانده است.نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی افزود: آمار ایجاد اشتغال در خوزستان صفر است، بانک های استان هیچ گونه تعاملی در ایجاد اشتغال و همکاری با افراد جویای کار ندارند.

* ابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز گفت: بدون تعارف کشور در شرایط خوبی قرار ندارد. تولید ملی کاهش یافته است. ین مقام مسئول بیان داشت: دولت یازدهم در شرایطی وارد کار شده است که کشور شرایط مناسبی ندارد ، میزان تورم 40 درصد است که این مهم باعث پایین آمدن قدرت خرید مردم شده و رشد ملی را کاهش داده است.قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: دولت امید دارد در مذاکراتی که بعد از مذاکرات ژنو در پیش است دستاوردهای خوبی را در سطح بین الملل که شایسته کشور است را به دست آورد.

* درپایان این مراسم ˈهوشمند صفاییˈ به عنوان مدیرکل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان معرفی و ازخدمات سیدخلف موسوی مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار