شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰
مشاور رئیس‌‌جمهور گفت: در سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان خبری از مصوبات چندصدتایی و برگزاری جلسه هیئت دولت نیست.
 محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور ظهر امروز یک‌شنبه در نشست با دانشجویان دانشکده خبر، در پاسخ به سؤالی در خصوص جزئیات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان گفت: علاوه بر اینکه جلسه هیئت دولت در این سفر در استان خوزستان برگزار نمی‌شود، استقبال مردمی نیز در این سفر نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه این سفر به‌قصد تبلیغات بیشتر صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: این سفرها به آن شکل تبلیغاتی که انجام می‌شد، مورد نظر دولت نیست؛ چرا که بحث حفظ کرامت مردم و توجه به این‌که دولت در خدمت مردم است مورد توجه است.
مشاور رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ما در این سفرها مصوبات چندصدتایی نداریم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مطالبه جوی خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
comment
0
0
comment استاندار باید در جریان سفر رییس محترم جمهوری سهم خوزستان از اعتبارات را هر طور شده افزایش دهد چرا که نمایندگان به همین دلیل استعفا دادند و متاسفانه استعفای خود را پس گرفتند چرا که سهم خوزستان از اعتبارات بسیار کم بوده و با این وضعیت نمی شود در استان کار کرد و فقط باید حقوق داد و لاغیر ...
بالا بردن اعتبارات خوزستان، اختصاص 2 درصد از فروش نفت به مناطق نفتخیز کشور و خوزستان، تغییرات در رویه های ناصحیح منطقه ازاد اروند و بیرون اوردن انجا از حالت حیات خلوت برای گروه های سیاسی و انتصابات خانوادگی و تبدیل ان به موتور محرکه ای برای خوزستان و ... تعیین تکلیف آباد سازی اراضی 800 هزار هکتاری و مقاومت در برابر اینکه مجریان طرح حرف از 550 هزار هکتار بجای 800 هزار هکتار می زنند مهم ترین مسائل خوزستان است. از طرفی وضع شهرداری های استان هم خوب نیست و مهندس سیاحی هم با همه توانایی های خود در مدیریت آبفا متاسفانه تجربه ای در شهرداری ها نداشته و یک روز هم شهردار نبوده تا بتواند شهرداری ها را راهبری نماید و خود اقای استاندار هم همین طور در شهرداری ها فاقد تجربه موثر هستند. بنابراین شهرداری ها علاوه بر سیستم سنتی فاقد درآمد و دعوا و مرافعه با شوراها و متاسفانه سهم خواهی نادرست برخی اعضا و ... با چالش درامدی و کارآمدی مواجه هستند که ستاد استانداری باید به رفع انها بکوشد.
به نظر می رسد استاندار باید نخبگان را به کمک بطلبد تا در فضایی بدون رودربایستی با رییس جمهور مطالبات منطقی خوزستان را بگویند. حواس تان هم باشد که رییس جمهور منتخب همه ملت است و افرادی تحت عنوان ستاد انتخاباتی و از این قبیل عناوین روحانی را دوره نکنند. یادتان باشد که روحانی اول همین امسال یعنی در نوروز که به خوزستان امد در فرودگاه فقط 5 نفر به استقبال ایشان رفت! و اینهایی که الان روحانی روحانی می کنند خیلی هایشان بخاطر پست طلبی است. رییس جمهور متعلق به همه ایرانی ها و خوزستانی های اگاه است و نباید مصادره افرادی خاص شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار