شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
شوشان : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان از انهدام دو باند قاچاق مواد روان گردان از نوع شیشه و دستگیری اعضای این دو باند در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، شیر علیزاده اظهار داشت: با همکاری سربازان گمنام امام زمام (عج) و نیروی انتظامی طی دو عملیات جداگانه، شش نفر از اعضای دو باند قاچاق مواد روان گردان در این شهرستان دستگیر شدند و بیش از 37 کیلوگرم شیشه از آنان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: با شناسایی باند توزیع عمده مواد روان گردان در این شهرستان، دستور قضایی برای دستگیری متهمان صادر شد که در این عملیات، 35 کیلو و 500 گرم مواد روان گردان از نوع شیشه کشف و چهار تفر متهم که از سارقان سابقه دار حرفه ای بودند، در این خصوص دستگیر شدند.
شیرعلیزاده گفت: مأموران در عملیات دیگری موفق به کشف و ضبط یک کیلو و 600 گرم شیشه و دستگیری دو نفر متهم در این زمینه شدند.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی سربازان گمنان امام زمان (عج) و نیروی انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: این دو باند طی دو عملیات ضربتی جداگانه متلاشی شدند که نشان ار قاطعیت دستگاه قضایی با سوداگران مرگ دارد.
شیرعلیزاده با بیان این که مجازات حمل بالای یک کیلوگرم مواد روان گردان از نوع شیشه، اعدام می باشد؛ به خانواده ها هشدار داد تا نسبت به کنترل فرزندان خود و معاشرت آنان با دیگران، دقت بیشتری داشته باشند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار