شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال در شهرک های صنعتی خوزستان مرده است و باید راهکار عاجلی برای آن پیدا کرد.
به گزارش شوشان، محمد سعید انصاری  اظهار کرد: بیکاری در استان خوزستان سرسام آور و خیلی از آمار و ارقامی که ارائه شده غیر واقعی است.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای خوب و نظارت کامل بر کار شرط موفقیت در حوزه اشتغال است، افزود: اشتغال در شهرک های صنعتی خوزستان مرده است. اشتغال در خوزستان صفر است و هر کس بگوید اشتغالی ایجاد شده دروغ گفته است.

انصاری با اشاره به سرنوشت نامعلوم پرونده های تشکیل تعاون صیادان در آبادان اضافه کرد: بانک ها خیلی در پرداخت وام سختگیری می کنند و خودکامه هستند و استاندار باید جلوی این کار را بگیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از یک هزار و 27 طرح اشتغال زایی ارائه شده آبادان، تنها 175 طرح به بانک ارجاع داده شدهکه معلوم نیست به آنها وامی پرداخت شده است یا خیر؟گرفتاری های برای مردم در وام دادن به وجود آمده است که غیرقابل حل است مشکل بانک ها را حل کنید.

ناظر کمیته ملی اشتغال استان خوزستان گفت: در دولت قبل به عمد مرا از زمان برگزاری جلسات شورای اشتغال خبر نمی کردند اما با صحبت هایی که کردیم قرار شد این جلسات با حضور من برگزار تا از وضعیت اشتغال گزارش داده شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار