شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
مذاکرات ایران و چین برای ساخت کارخانه کاغذ سازی در خوزستان نهایی شد.

به گزارش شوشان، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان امروز در آبادان گفت : ساخت این کارخانه مطابق با جدیدترین استادنداردهای جهان تا پایان امسال در یکی از واحدهای کشت و صنعت فارابی یا دهخدا ساخته خواهد شد.

آقای صادقی افزود : حجم سرمایه گذاری برای ساخت این کارخانه 10 هزار میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه آن 175 هزار تن برآورد شده است.

وی مواد اولیه تولید کارخانه کاغذ سازی را باگاس نیشکر اعلام کرد و گفت : باگاس نیشکر تفاله‌ای که پس از استخراج شکر از نیشکر حاصل می‌شود و در صنعت تولید نئوپان ، کاغذ ، الکل و اسید سیتریک کاربرد دارد.

آقای صادقی با اشاره به برنامه ریزی ساخت دو واحد کارخانه کاغذ از باگاس نیشکر در خوزستان گفت : با توجه به اظهار علاقه مندی سفیر بلژیک برای سفر به خوزستان و سرمایه گذاری در صنعت نیشکر زمینه ایجاد واحد دوم کاغذ سازی هم وجود دارد که در صورت جلب سرمایه گذار بلژیکی ، این واحد در کشت و صنعت میرزا کوچک خان ایجاد خواهد شد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده شکر با ظرفیت اسمی 700 هزار تن از این محصول استراتژیک با هفت واحد کشت و صنعت در محور ارتباطی خرمشهر - اهواز و آبادان - اهواز فعالیت دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار