با انتشار فیلمی از سید شریف حسینی نماینده شگفتی ساز انتخابات مرجله اول اهواز جمعی دیگر از چهره های ورزشی و سیاسی کشور و استان حمایت خود را از کاندیداتوری سودانی اعلام کردند .

"> چه کسانی از دکتر سودانی حمایت کردند ؟ + عکس
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۲

با انتشار فیلمی از سید شریف حسینی نماینده شگفتی ساز انتخابات مرجله اول اهواز جمعی دیگر از چهره های ورزشی و سیاسی کشور و استان حمایت خود را از کاندیداتوری سودانی اعلام کردند .

 

با انتشار فیلمی از سید شریف حسینی نماینده شگفتی ساز انتخابات مرجله اول اهواز ، جمعی دیگر از چهره های ورزشی و سیاسی کشور و استان حمایت خود را از کاندیداتوری سودانی اعلام کردند .

حجت الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند ، مهندس محجوب دبیر کل خانه کارگر و نماینده مردم تهران ، سروش امیر قاسمی منجزی قهرمان آسیا در کشتی آزاد و اولین قهرمان آسیایی آزاد کار خوزستانی ، رویز زیدوند قهرمان جهان - نفر پنجم المپیک و مربی بین المللی کشتی فرنگی، علی رضا کاظمی نژاد (قهرمان المپیک ) افتخار خوزستان ، هواداران باشگاه های فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ،  استقلال اهواز و شاهین اهواز ، تیم بین المللی تور دوچرخه سواران دور دنیا از جمله شخصیت ها و گروه هایی بودند که از وی حمایت کردند.

متن پیام  مهندس سید شریف حسینی در حمایت از دکتر سودانی به شرح ذیل است :

در رابطه با شخصی می خواهیم صحبت کنیم که بنده به عنوان استاد ایشان را قبول دارم . آقای دکتر سودانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم و هشتم مجلس و انشاا... در دوره نهم هم به عنوان نماینده مردم اهواز در خدمت ایشان خواهیم بود و ما در کنار ایشان بتوانیم کارهای بزرگی را که برای استان خوزستان ، شهرستان اهواز ، شهرستان باوی ، حمیدیه و همه مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته ایم ، انشاا... با کمک و همیاری همدیگر انجام دهیم . امروز من در اینجا باید اعلام کنم که در مرحله دوم انتخابات 1391 در 15 اردیبهشت ماه حاضر خواهم شد و رأی خود را به آقای دکتر سودانی خواهم داد.

آقای دکتر سودانی شاخصه بسیار خوب و بزرگشان ، پاکی و سلامت کارشان است . ایشان آدم بسیار توانمند ، تلاشگر و مورد وثوق نظام است ، کسی که توانسته با ارتباطات بسیار خوبشان با دولت نهم و دهم راهکارهایی برای اعتلای نام استان خوزستان و حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی ایجاد کند . تعامل و هماهنگی ایشان در دوره هشتم که بنده هم به عنوان نماینده در خدمت مردم بودم ، این را نشان می دهد که ما در مجلس نهم می توانیم هماهنگ تر و در کنار هم و با هم مسیری را طی کنیم که انشاا... مردم بتوانند آبادانی و عمران را در سطح شهرستان و استان بیشتر ببینند .

طبیعی است که مردم از نمایندگان تعامل و هماهنگی می خواهند . من از همین جا اعلام می کنم که هماهنگی بنده با جناب آقای دکتر سودانی یک هماهنگی کاملاً صددرصدی است و در نشستی که خدمت ایشان داشتیم این عهد را بستیم که برای خدمت کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه مردم خوزستان که در واقع در پیشرفت و توسعه عقب مانده اند و تلاش بیشتری می خواهند که به این جایگاه برسند انشاا... همراه و هماهنگ باشیم و در تعاملی یکپارچه با هم ، به سمتی که مردم می خواهند حرکت کنیم .

در واقع رأی دادن به آقای دکتر سودانی یک شاخصه دارد و آن این است که آقای دکتر سودانی تجربه بسیار خوبی در دوره های هفتم و هشتم مجلس داشته اند و می تواند از این تجربیات برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی به مردم استفاده کند و ما هم در کنار ایشان مطمئناً همراه و همگام خواهیم بود .

اینجانب از اینجا اعلام می کنم همان طوری که در ابتدا ، بیان کردم ، رأی بنده در روز 15 اردیبهشت رأی به آقای دکتر سودانی خواهد بود و انشاا... مردم خوب شهرستان های اهواز ، باوی و حمیدیه با رأی خود به آقای دکتر سودانی بتوانند راه پیشرفت و عمران و همچنین احیای مجدد کارهایی که ایشان از قبل پیگیری کرده اند و میخواهند دنبال کنند و توسعه بدهند را انشاا... هموار کنند و ما هم همچنان در خدمت مردم خوب خوزستان خواهیم بود .

 





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار