شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی استان خوزستان در مصاحبه با شوشان ،استقبال خودجوش و مردمی از رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را نشانه ی فهم بالا و درک عمیق سیاسی مردم خوزستان دانست.
رئیس کمیته ی استقبال خودجوش و مردمی حضور پررنگ عشایر لر، عرب و بختیاری را در استقبال از رئیس جمهور عزیز ستود و گفت :این گونه ابراز محبت از طرف مردم نسبت به خدمتگزاران خود درهیچ کشوری وجود ندارد و این باید بهترین دلیل برای احساس مسئولیت بیشتر از طرف دولت در قبال مردم و رفاه آنان باشد.
بهمنی هدف از تشکیل این کمیته را توجه دادن مسوءلین به واحدهای مردم نهاد و تشویق فعالان سیاسی وفرهنگی برای فعالیت درچارچوب قانون در یک جامعه ی مدنی و نیز درک خودباوری و افزایش اعتماد به نفس فعالان دانست و افزود: این کمیته کنترل و هدایت استقبال خودجوش و مردمی را در مصلای امام خمینی اهواز به نحو شایسته ای فراهم کرد و قرار گرفتن مسولین در پشت سر عشایر عرب و بختیاری شکوه معنوی خاصی به استقبال سپرده بود.
بهمنی از وزرا و مسئولین همراه رئیس جمهور بخصوص وزیر محترم اطلاعات،آموزش و پرورش ،علوم، نیرو ، کشور و دادگستری که در طی چند ساعت بطور حضوری به مشکلات مردم و نامه های آنان در محل مصلا رسیدگی کردند، تشکر و از اینکه نیروهای امنیتی مستقر در مصلا به وی و همکارانش اعتماد کرده اند تشکر و قدردانی کرد.
این فعال سیاسی دربخش دیگری از این مصاحبه گفت : در اعتراض به بخشنامه ی وزارت کشور در خصوص نحوه ی انتصاب فرمانداران وزیر مجموعه ی آنان به نمایندگی از طرف فعالان سیاسی و بخشی از فعالان ستادهای دکتر روحانی به طور حضوری با آقای دکتر نوبخت و حجت الاسلام  المسلمین انصاری مذاکره کرده است و در خصوص اجرایی شدن این دستورالعمل وزارتی که منجر به ضعیف شدن پایه هاو بدنه ی دولت تدبیر و امید و نیز گسست و عدم پیوستگی آن با مردم میشود ،هشدارهای لازم داده شد.
وی در پایان این مصاحبه از همه ی فعالان سیاسی و فرهنگی و گروه های مردمی بخصوص نمایندگان عشایر عرب و بختیاری و نیز گروه "آسماری "و همراهی و تعامل آنان با این کمیته در استقبال از رئیس جمهور تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار