شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

شوشان: محمد شریعتمداریˈ در جریان دیدار از شیرخوارگاه مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز گفت :سیاست و برنامه دولت ایجاد کانون گرم خانواده ها و ثبات هرچه بهتر و بیشتر آنهاست به ویژه روان سازی امور برای کسانیکه فرزندی ندارند تا با امکان بهره مندی از کودکان شیر خوارگاه ها زندگی خود را بهبود بخشند.وی گفت: این کار باعث می شود تا شرایط برای ایجاد خانواده های سالم و زندگی های پر از محبت در کشور از ثبات بیشتری برخوردار شود.

وی افزود: در دولت یازدهم در نظر گرفته شده است تا به افرادی که از نعمت پدر و مادر بی بهره هستند بیش از پیش توجه شود و تلاش گردد خانواده های فاقد فرزند و مشتاق بتوانند از طریق سرپرستی کودکان بی سرپرست هم خود از نعمت فرزند برخوردار گشته و هم این کودکان از کانون گرم خانواده بهره مند شوند.
معاون اجرایی رییس جمهوری در ادامه بیان داشت : آقای روحانی در نظر دارد تا هر دو هفته یک بار از شیر خوارگاه ها و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست دیداری داشته باشند تا به طور جدی به مشکلات و امورات این مراکز رسیدگی شود.

گفتنی است  معاون اجرایی رییس جمهوری در دیدار از کودکان این مرکز و اعطای هدایایی به آنان با کودکان و نوجوانان تحت  پوشش بهزیستی گفت و گو و درمحیطی صمیمی این کودکان را مورد تفقد قرار داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار