اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۲۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
در شوشتر در کنار کلوچه های محلی و خرما و حلوا و زردک، ترشی های بازار این شهر مثل لبنیاتش مشتریان بسیاری دارد. اگر به بازار شوشتر رفتید این فروشنده مهربان (آقای شلیبی) با گردشگران خوب همراهی می کند.

شوشان - مجتبی گهستونی: هستند گردشگران بسیاری که وقتی با آنها همراه می شوم اولین آدرسی که می پرسند بازار سنتی اون شهر است.

از جمله شهرهایی که به واسطه تاریخی بودنش گاه برای گردشگران در کنار همه آثار مهمی که دارد ارزش پیدا می کند بازار شوشتر است. مردمی که هنوز بخشی از فرهنگ سنتی شان دست نخورده باقی مانده است. در شوشتر در کنار کلوچه های محلی و خرما و حلوا و زردک، ترشی های بازار این شهر مثل لبنیاتش مشتریان بسیاری دارد. اگر به بازار شوشتر رفتید این فروشنده مهربان (آقای شلیبی) با گردشگران خوب همراهی می کند. می توانید از هرچه که می خواهید در ظرف های یک بار مطرف امتحان کنید وقتی زیر زبون تان مزه کرد اون وقت خریداری کنید.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یک کارمند میراث فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
comment
0
0
comment آیا از خودتون پرسیدید چرا آقای گهستونی دیگه منفی نمی نویسه ؟ جوابش معلومه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان راه ورودش رو که به درون این اداره باز کرده که هیچ یه اتاق مخصوص هم بهش داده این نشونه چیه . آخه آدم برای بدست آوردن یه میز و صندلی و گرفتن چند برگ سبز اینقدر خودشو خوار و خفیف می کنه ! قضاوت با خودتون
مدیر پایگاه عزیز دل. آقای گهستونی هم کوشنده میراث فرهنگی است و نسبت به مسائل اشرافی شاید بالاتر از برخی کارمندان میراث داشته باشد. این چه عیبی دارد که وی جذب دستگاه مورد علاقه خود شود.؟ چرا کارایی افراد را نبینیم که گهستونی کارامدی خوبی در حوزه میراث داشته استو راستی چند نفر از اهالی میراث فعلی با همه احترام اهل نوشتن مقاله و تحقیق و شناسایی ظرفیت های موجود هستند. اگر مثبت نگر باشیم آن وقت کسی قرار نیست .جای کس دیگر را تنگ کند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment وای دهنم آّب افتاد این ترشی ها رو دیدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار