اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
روحانی در جمع کارکنان نفت:
باید سعی کنیم نفت را ارزان تولید کنیم .
گزارش از خبرنگار شوشان،دکتر روحانی خاطر نشان کرد:بزرگترین حرکت ایران در برابر استکبار از صنعت نفت شروع شده است و نهضت ملی نفت اولین حرکت در مقابل استکبار خارجی بود.
وی افزود:ضربه آخر به رژیم طاغوت را کارکنان صنعت نفت وارد کرد و تولید ما باید تولید صیانتی باشد اگر می خواهیم از منافع ملی با دنیا سخن بگوییم باید تولید صنعت را بالا ببریم صدور نفت یعنی افزایش قدرت ملی و مقدار صادرات بیشتر شود قدرت ملی بیشتر می شود 
رییس جمهور ادامه داد:اگر ما بتوانیم بخش بزرگی از نیاز گازی اروپا را تأمین کنیم آنها نمی توانند مارا به راحتی تحریم کنند.
متأسفانه منافع شخصی و گروهی برخی ها در داخل ادامه تحریم ها است اما من به همه ی وعده ها به مردم وفادار هستم و به آن عمل خواهم کرد.
وی با بیان اینکه از حمایت های رهبر انقلاب نیز تشکر می کنم اظهار کرد:باید سعی کنیم نفت را ارزان تولید کنیم و در این را از هیچ تهمتی هراز نداشته باشیم و از فشار این و آن هم نمی ترسیم.
وی ادمه داد:باید از بهترین شرکت ها با بهترین توانمندی استفاده کنیم و با هیچ شرکتی و فردی نه در داخل و نه در خارج عهد و اخوت نبستیم و آماج تیرها را از قبل مییبنم.
سید حسن روحانی با اشاره به اینکه اولین مرحله توافق ژنو اجرایی خواهد شد  و طناب هایی که بر دست و پای کشور بسته بودنند را قطع می کنیم گفت:به زودی تحریم پتروشیمی،کشتی،بیمه و صنعت خودرو و تحریم های بانکی برداشته خواهدشدو گفتنی است این مذاکرات بردبرد خواهد بود.
وی یادآور شد:افردای که برای دیپلماسی انتخاب کردم قوی ترین افرادی بود که می شناختم.
وی در خصوص پیشنهاد وزیر نفت مبنی بر اختصاص 2 درصد نفت به مردم خوزستان گفت: در این باره باید با کارشناسان مشورت کنم من مثل برخی ها در همه رشته ها متخصص نیستم و تصمیم گیری شخصی را شرعا مجاز نمی دانم.
ریسس جمهور با بیان اینکه در شرایط مساوی الویت ویژه در استخدام شرکت نفت با نیروهای محلی می باشد اظهار کرد:تلاش خواهیم کرد درصدی از درآمد های نفتی را در قالب لایحه به مردم خوزستان اختصاص دهیم


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار