شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۴
شوشان - حسین عبدالعزیزی : دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در جلسه شورای اداری استان خوزستان و همچنین در گفتگوی زنده تلویزیونی که با مردم استان داشت از مسلم حیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان و از تلاش های کارکنان این شبکه استانی به دلیل پوشش شایسته و مطلوب سفر استانی تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی همچنین پس از اتمام گفتگوی زنده تلویزیونی ضمن ادای احترام به شهدای صدا و سیمای مرکز خوزستان با حضور در جمع کارکنان صدا و سیمای این مرکز تاکید کرد: این کار شما کار بزرگ و مهمی بود و من واقعا و از سهم خودم از شما تشکر می کنم.
وی تصریح کرد : امیدوارم این برنامه شما برای مردم خوزستان مفید و اثرگذار باشد.
رئیس جمهور کشورمان همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در این سفر فرصت نبود خدمت مردم شریف و غیور برخی از شهرستان های مختلف استان خوزستان برسیم، اما صدا و سیمای خوزستان این امکان را فراهم کرد که حداقل از طریق تماس های تلفنی یا تصویری، بخش کوچکی جبران شود و بنده صدای مردم را بشنوم و از آنچه مورد نظر و خواست مردم است، مطلع شوم. 
روحانی در پایان افزود: این کار بزرگی بود که صدا و سیمای خوزستان انجام داد. تشکر و سپاسگزاری می کنم و امیدوارم ، با این کار صدا و سیمای خوزستان ، مردم استان خوشحال شده باشند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
comment
0
0
comment آقای رحیمی درست است لطفا اصلاح شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار