اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
نام : سعيد 
نام خانوادگى : حلالى‌پور 
نام پدر : ابوالقاسم 
تاريخ‌تولد : 01/06/1342 
ش.ش : 306 
محل‌صدور شناسنامه : اهواز 
تاريخ شهادت : 17/10/59 

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر مردم و شهيدان و شما پدران و مادران و سلام بر تو آزادى. انقلاب ما بيهوده به دست مردم نيفتاده. عزيزترين دارايى مردم يعنى خون ضامن پايدارى آن است. آيا زيبا نيست تشريح عمل شهيدانى كه به هنگام مرگ فرياد زنده باد اسلام، زنده باد انقلاب را سر مى‌دادند. آنها با فرياد الله‌اكبر، اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول‌الله كه از حلقومشان جارى مى‌شد دشمن پليد را گيج كرده و سراسيمه‌وار به دور مى‌گرداند. 
من نمى‌دانم صدام‌حسين چه فكر ميكند و با چه كسانى مى‌خواهد بجنگد با كسانى كه درس شهادت از امامانشان آموخته و آن را موجب سعادت دنيا و آخرت مى‌دانند.
امام قاطع و شكست‌ناپذير ماست كه مى‌گويد يا پيروز مى‌شويم يا شهيد كه هر دو صورت براى ما پيروزى است و لشكر شما شكست‌ناپذير است. امروز مستضعفين جهان چشم اميد به اين ملت و به اين كشور و به اين رهبر دوخته‌اند.
اگر كسى فكر جنگ با اسلام به سرش زده بايد بداند كه بايد با تمام مستضعفين جهان مبارزه كند و اين را بدانيد كه مستضعفين بر مستكبرين پيروزند.


اما، اما پيامى دارم از على به شما مردم على مى‌گويد: اوصيكم با تقوى الله و نظم فى اموركم. يعنى بترسيد از عدل خدا و به كارهايتان نظم دهيد. بزرگترين عامل پيروزى ما ايجاد و حفظ نظم در صفوفمان است. بايد با تشكيل ستون منظم و سازمان يافته چريكى نيروهاى مسلمان به جنگ با دشمن پرداخت و تا سرحد شكستش پيش رفت. 
جهاد ما جهاد فى سبيل الله است و شعار ما الله‌اكبر. وصيت ميكنم بر عده‌اى از پدران و مادران كه از دشمن ذليل هراسى به دل راه مدهيد. علاوه بر اينكه فرزندان خود را به جبهه براى جنگ با كفار مى‌فرستيد خودتان نيز اگر مى‌توانيد به كمك آنها برويد و اگر نمى‌توانيد در ستون پشت جبهه تداركات جبهه را تأمين كنيد.
و باز اگر نمى‌توانيد با عشق درونى‌تان به حتمى بودن پيروزى اسلام بر كفر مبارزان مسلمان را در جبهه دلگرمى دهيد و جلوگيرى نكنيد از فرستادن فرزندانتان به جنگ با دشمن ذليل كه اين كار خلاف اسلام و كمك به كافرين است.
فرياد حسين به گوش مى‌رسد هل من ناصر ينصرنى، آيا كسى هست مرا يارى كند، و ما بايد مسئوليت شيعه بودن را حس كنيم و جواب مثبت به آن فرياد برخاسته از سرزمين كربلا بدهيم.
پس بشتابيد براى دفاع كه امر واجبى است كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا. و باز توصيه ميكنيم به كسانى كه باقى مى‌مانند. آن‌ها رسالتى بس سنگين‌تر، يعنى پيام بر دوششان مى‌باشد. شهيد شريعتى مى‌گفت: هر انقلابى دو چهره دارد خون و پيام. ما رسالتمان را به پايان رسانديم و نوبت شماست كه پيام انقلاب را به گوش جهانيان برسانيد. پس امام را يارى كنيد و انقلاب را به جهان صادر كنيد.
و اما پدرم و مادرم شما مرا با رنجهاى بسيار در دامان پاك خود پرورانديد، مرا ببخشيد كه نتوانستم جبران كنم زحمات سنگين شما را. اما من مى‌دانم شما آنقدر پرعطوفت و مهربان و بخشنده هستيد. 
خدايا تو ميدانى كه سراسر زندگيم پر از گناه، درد و زيانكارى بوده.
پدر و مادر و دوستان عزيزم از خدا بخواهيد كه مرا ببخشد و پاكم گرداند. به عزيزانم مخصوصا پدر و مادرم توصيه ميكنم كه ابدا گريه نكنند، كارى بس مشكل است اما ميتوانيد هنگامى كه به فكر ناله كردن مى‌افتيد با گذاشتن نوار قرآن روح مرا شاد گردانيد. 
به خدا توكل كنيد و پيروز باشيد. وسايلم را تماما در اختيار برادرانم جولا و علم قرار دهيد تا بتوانند راهم را ادامه دهند. شب اول را تماما قرآن برايم بخوانيد. صبر و استعانت از درگاه خدا برايتان مى‌طلبم.

والسلام - 20/7/59 سعيد حلالى
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment دلم واسه شهدای هویزه داره پر میکشه تروخدا شهدا دوباره بطلبید منو تا بشم خادمتون خیلی دلم واستون تنگه خیلی
comment
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment دلم واسه شهدای هویزه داره پر میکشه تروخدا شهدا دوباره بطلبید منو تا بشم خادمتون خیلی دلم واستون تنگه خیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار