شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷
به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر نور و مهربانی حضرت محمد (ص) جشنی بزرگ و با شکوه از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری ویژه پرسنل شهرداری و خانواده های ایشان برگزار شد.
به گزارش شوشان و به نقل از سایت شهرداری اهواز ، در این جشن که با استقبال بسیار خوب خانواده شهرداری اهواز برگزار شد بخشهای مختلفی از جمله سخنرانی ، مداحی ، دعوت از خوانندگان کشوری واستانی ، نمایش طنز و...اجرا گردید. در ابتدای این جشن که با مجری گری یک از مجریان متبحر کشوری ، مرتضی حسینی برگزار شد سید خلف موسوی شهردار اهواز با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق(ع) و خیر مقدم به حاضران گفت: در انجام کارها دو راهبرد را برای خود در نظر گرفته ام یکی خدمت به مردم اهواز و دیگری خدمت به خانواده های شهرداری است که این جشن نیز در راستای خدمت به خانواده های شهرداری برگزار شد. همچنین در زمینه خدمت به خانواده شهرداری در اندیشه تاسیس مجتمع فرهنگی رفاهی ویژه پرسنل شهرداری هستیم.
شهردار در پایان ایجاد تحول در شهر اهواز را مستلزم همت کلیه پرسنل خدمتگزار شهرداری دانست وضمن تشکر از آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری در زمینه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی اختیار کامل به ایشان داد. وی همچنین از دست اندر کاران برگزاری این جشن تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در ادامه این مراسم علاسوند رئیس و مریم ابریشم کار عضو شورای شهر نیز ضمن خیر مقدم ، آهن جان سرپرست معاونت اموراجتماعی وفرهنگی به سبب برگزاری این جشن تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز نیز در این مراسم با برشمردن خصایل پیامبر اکرم(ص) گفت: خداوند متعال در قرآن پیامبر را الگو معرفی کرده است. ایشان اخلاق و رفتار و عبادتش برای ما سرمشق است زیرا در تواضع هیچ کس مانند ایشان نبود.
وی در ادامه دیگر خصلت های شایسته پیامبر را برشمرد و به آیاتی از قرآن در این خصوص اشاره کرد.
در ادامه حجت الاسلام حسن زاده در خصوص امام جعفر صادق نیز گفت: اخلاق امام جعفر صادق (ع) نیز مانند جد بزرگوارش بود. آنچه امروز شیعه از معارف بسیار غنی و ارزشمند دارد برگرفته از علم امام جعفر صادق(ع)است . همه ما باید در این ایام ولادت با رسول خدا و امام جعفر صادق (ع) عهد ببندیم و پیروان خوبی برای ایشان باشیم.
در ادامه این جشن مداحی توسط حاج آقا امام صورت گرفت.حضور مهمان ویژه جشن(مهران رجبی) و استاد محب شاعری پیشکسوت شوشتری از بخش های دیگر این مراسم بود.
اجرای سیاحی (خواننده عربی) و دیدار محمودی (خواننده لری)همچنین اجرای بسیار خوب مهدی یغمایی خواننده کشوری حال و هوای شاد و بانشاطی به این جشن داد.
بخش پایانی مراسم نیز اجرای نمایش طنز بسیار دیدنی به کارگردانی عبدا... شریفی بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
شایان ذکر است : این جشن از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری ، جمعه 27 دیماه در سالن ورزشی گیت بوستان برگزار گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار