شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸

شوشان : به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، ابوطالب گرایلو از راه اندازی سیستم رهگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر خبر داد.
معاون دریایی بندری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت : این نرم افزار در وب سایت http:\\web.fdgja.net قابل بهره برداری است که با هدف افزایش سرعت، دقت در تبادل اطلاعات و رضایت مندی خطوط  کشتیرانی و صاحبان کالا طراحی و راه اندازی شده است.
گرایلو افزود : انجام الکترونیکی عملیات های ورود و خروج کانتینر و اطلاع از آخرین وضعیت کشتی های کانتینری ورودی و خروجی، امکان ثبت فایل EDI تخلیه و بارگیری در وب سایت، امکان دریافت فایل BAPLIE بارگیری، گزارش گیری از تعداد کانتینرهای موجود پر و خالی در محوطه، گزارش گیری از تعداد کانتینرهای تخلیه و بارگیری بر روی شناورها و گزارش گیری از کانتینرهای خالی و پر  وارد و خارج شده به بندر از مزایای راه اندازی این وب سایت است.
وی ادامه داد : همچنین این سیستم قادر به گزارش گیری از کانتینرهای استریپی و امکان ردیابی کانتینر به تفکیک خط کشتیرانی نیز می باشد.
گرایلو خاطرنشان کرد : خطوط منظّم فیدری بین کشور امارات متحده عربی و خرمشهر امکان ارسال محموله های کانتینری را از کلیه نقاط دنیا به بندر خرمشهر فراهم نموده است که شرکت فن آوران دریا گستر جنوب اروند بعنوان بهره بردار ترمینال کانتینر بندر خرمشهر فعال بوده و در سال 2004 به دلیل رشد فوق العاده عملیات بندری موفق به دریافت جایزه دریایی از سوی Sea Trade Academy شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار