شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
استاندار خوزستان : در تجمع بزرگ مردمی که صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه جاری دربلوارساحلی اهواز مقابل کتابخانه مرکزی برگزارمی شود از تمامی مردم استان و مدیران می خواهیم در این تجمع و مانور سراسری حضوری فعال داشته باشند.
.عبدالحسن مقتدایی ˈ چهارشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه دراهواز در تشریح برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر(4 تا 10 بهمن جاری ) در استان خوزستان بیان داشت:هدف اصلی از برگزاری مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در استان کاهش مجموعه افراد در معرض خطر است.

وی گفت : در تجمع بزرگ مردمی که صبح روز شنبه چهارم بهمن ماه جاری دربلوارساحلی اهواز مقابل کتابخانه مرکزی برگزارمی شود از تمامی مردم استان و مدیران می خواهیم در این تجمع و مانور سراسری حضوری فعال داشته باشند.

استاندار خوزستان نقش انجمن های مردم نهاد درمبارزه همه جانبه با این معضلات اجتماعی مهم توصیف کرد و گفت : تا دو سال آینده بیش از 200 انجمن مردم نهاد در استان خوزستان راه اندازی می شود.هم اکنون 70 گروه مردم نهاد در سطح استان با شورای مبارزه با مواد مخدر در ارتباط هستندکه این همکاری می تواند تاثیر قابل توجهی در پیشبرد اهداف مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

مقتدایی افزود: باتوجه به موقعیت جعرافیای استان خوزستان که معمولا محورترانزیت و قاچاق مواد مخدر عنوان شده , برگزاری این مانور در این استان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی بیان داشت: مانور مذکور همزمان در قالب برنامه های مختلف در شهرستانهای استان خوزستان نیز اجرا می شود و از فرمانداران خواسته ایم در اجرای برنامه های این هفته اهتمام ویژه ای داشته باشند.

استاندار خوزستان همچنین رسیدگی به امور کمپ های ترک مواد مخدر را یکی دیگر از برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و بیان داشت: این کمپ ها به دلیل عدم نظارت با مشکلات فراوانی مواجه اند و در این راستا در تلاش هستیم با بهره گیری از مردم خیر و بانکهای استان خوزستان نسبت به بهبود وضعیت این کمپ ها اقداماتی صورت گیرد 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دکتر افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment با سلام خدمت شما
در رابطه با هفته مبارزه با مواد مخدر که استاندار محترم تاکید به حقی داشتند به عرض می رساند به تمام ادارات در این رابطه نامه ای از طرف استانداری ارسال شده است از جمله برای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و پیرو آن از طرف این معاونت درمان پیامکی بر گوشی اکثر پزشکان ارسال شده مبنی بر اینکه با توجه به ظرفیت های موجود در استان معاونت درمان آماده اعطای مجوز تاسیس مراکز سوء مصرف مواد در اسرع وقت می باشد .
سپس مراجعه به معاونت درمان داشتیم که قسمت صدور پروانه تاسیس اصلا در جریان امر قرار نگرفته بودند و روابط عمومی معاونت درمان که متولی اصلی درمان معتادان می باشد فقط برای رفع تکلیف مبادرت به ارسال پیامک فوق نمود. سپس برای استارت صدور مجوز راهنمایی خواسیم که فرمودند باید فرم درخواست را تکمیل نمایید که شامل یک درخواست ساده برای صدور مجوز بود و سپس متولی محترم مربوطه گفتند برو یک هفته دیگر به شما اطلاع می دهیم تقاضای شما قبول است یا نه ؟؟؟ در این موقع یاد دوستی افتادم که داستان خواستگاری از دختر خان را در زمانهای قدیم تعریف کرده بود که خواستگار نگون بخت ابتدا یک رابطی را به همراه یک گوسفند و یک کیسه برنج به قصد کار خیر نزد خان می فرستاد و خان پس از یکماه تازه فقط جواب می داد کارتون چیه ؟ ...... و تا عروسی بیچاره داماد بایستی یک گله گوسفند پیشکش می کرد تا به دختر خان می رسید .
این یک هفته اول معاونت درمان تا پاسخ یک تقاضای خام اولیه را صادر کند را به آن یکماه اول ناز خان باید ربط داد شاید این یک هفته همان یک ما ه بود که بخاطر دوست عزیزشان استاندار محترم تبدیل به یک هفته شده است . و پس از اینکه پذیرفتند آن وقت باید مدارکی که نیاز دارند بطور کامل تهیه و تحویل بدهید و سپس پس از تکمیل مدارک آن وقت باید در کمسیون ماده 20 مطرح و در هر صورت مجاز به رد یا پذیرفتن تقاضا می باشند تازه این کمسیون هریک یا چند ماه یکبار تشکیل می شود .
در کل باید عرض کنم تا این دید در متولیان اصلی امر اعتیاد است هیچ امیدی به حل مشکل اعتیاد نخواهد بود و ...
با تشکر از شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار