شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
نماینده مردم شادگان در مجلس:
خوشبختانه در جریان این سفر تصمیمات خوبی از سوی دولت برای عمران و توسعه استان اتخاذ شد که این موارد در صورت محقق شدن از سوی دولت، می تواند منشا برکت فراوانی برای این استان باشد.
نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: تصمیمات دولت در سفر به این استان در صورت تحقق می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی برای خوزستان داشته باشد.
عبدالله تمیمی  اظهار کرد: انتخاب خوزستان به عنوان نخستین مقصد سفر استانی هیئت دولت نشانه خوبی از اهتمام جدی دولت یازدهم به مشکلات بی شمار این استان بود که باید آن را به فال نیک گرفت.
وی افزود: خوشبختانه در جریان این سفر تصمیمات خوبی از سوی دولت برای عمران و توسعه استان اتخاذ شد که این موارد در صورت محقق شدن از سوی دولت، می تواند منشا برکت فراوانی برای این استان باشد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم نگاه خوشایندی به سفرهای استانی دولت ندارند زیرا در گذشته وعده های بی شماری در قالب مصوبات قانونی به مردم داده شد که امیدواری فراوانی در بین مردم ایجاد کرد ولی اغلب آنها محقق نشد.
تمیمی اضافه کرد: به همین دلیل انتظار از دولت یازدهم این است که وعده هایی که اجرایی نمی شوند را در سفر ندهد ضمن اینکه به تصمیماتی که در جریان این سفر گرفته شده احترام بگذارند و برای تحقق و اجرایی شدن آنها تلاش فراوانی داشته باشند.
وی گفت: یکی از مهمترین تصمیمات دولت در این سفر، جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه های کارون به سایر نقاط کشور برای مصارف غیر شرب بود که امیدواری بسیاری در بین مردم ایجاد کرد ولی نگرانی که اکنون در بین مردم ایجاد شده این بوده که مبادا در قالب انتقال برای تامین آب آشامیدنی، آب برای مصارف کشاورزی و صنعتی نیز منتقل شود زیرا کارون ظرفیت برداشت آب با حجم بالا را ندارد.
نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین وعده دولت برای بهره برداری از طرح توسعه 550 هزار هکتاری توسعه کشاورزی استان خوزستان در مدت سه سال را یکی از تصمیمات خوب دولت در این سفر دانست و عنوان کرد: در صورت تحقق این امر شاهد احیای اقتصادی خوزستان خواهیم بود زیرا این طرح منافع فراوانی نه تنها برای خوزستان که برای کل کشور دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار