شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
شهردار آبادان گفت: مناطق سه گانه، سازمان های تابعه و دوایر خدماتی شهرداری خود را برای آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و پذیرایی مناسب و آبرومند از میهمانان نوروزی آماده می کنند.
شهرداری آبادان با زیباسازی محیط شهری به استقبال از بهار می رود
به گزارش روز شنبه ایرنا، ˈمحمود رضا شیرازیˈ در نشست ستاد نوروزی آبادان افزود: ستاد نوروزی شهرداری آبادان در تلاش است تا با زیباسازی محیط شهری، اصلاح و نوسازی مبلمان شهری و نصب تابلوهای راهنمای گردشگری از میهمان نوروزی استقبال کند.

وی راه اندازی مینی بوس های آبادان گردی را یادآور شد و گفت: ترمیم و آسفالت معابر و خیابانها، گلکاری و درختکاری در میادین و بوستان ها و پارک های شهر از دیگر برنامه های ستاد نوروزی آبادان می باشند.

شهردار آبادان با اشاره به راه اندازی ایستگاه های راهنمای گردشگران و مسافران با عنوان ˈاز من بپرسˈ افزود: مجموعه شهرداری آبادان با تجهیز و آماده سازی کمپ های نوروزی، تهیه و توزیع نقشه های گردشگری و بروشورهای معرفی آثار تاریخی و اماکن تفریحی آبادان زمینه را برای استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم می کند.

وی استقبال ویژه از مسافرین در ورودی شهر را یادآور شد و گفت: ارایه خدمات اسکان رایگان در پارکها و کمپ ها، اقامه نماز جماعت در پارک ها و انجام مسابقات و بازی های ورزشی خانوادگی از دیگر برنامه های ستاد نوروزی آبادان می باشند.

شیرازی به راه اندازی کشتی گردشگری و تفریحی در اروندرود و قایق های پدالی در پارک بازسازی و رودخانه بهمنشیر اشاره کرد و افزود: خدمات اینترنت بی سیم در برخی پارک ها در ایام نوروز به مسافران ارائه می شود.

وی اجرای طرح ارسال نقشه راهنمای گردشگری از طریق بلوتوث و تعبیه کافی نت و گیم نت در کمپ ها را یادآور شد و گفت: مسابقه عکس با عنوان ˈسفره هفت سین ماˈ برگزار می شود.

شهردار آبادان افزود: سفره های نمادین هفت سین در پارک معلم و برخی نقاط اصلی و مهم شهر در ایام نوروز برپا می شوند.

وی خواستار همکاری دستگاه ها و ادارت مرتبط با شهرداری برای استقبال از بهار شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار