اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
وزیربهداشت، درمان وآموزش پزشکی درسفربه اهواز صورت داد:

شوشان: وزیر بهداشت به همراه مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پروژه در حال احداث بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگارما دکتر ˈسید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی صبح پنجشنبه 26 دیماه در سومین روز از سفر هیات دولت یازدهم به استان خوزستان در جلسه ای باحضور مدیرعامل و معاونین شرکت فولادخوزستان شرکت کرد و درجریان اقدامات اساسی این شرکت در زمینه کنترل آلودگی، توسعه فضای سبز و پیشبرد امور بهداشتی و زیست محیطی قرار گرفت. وی سپس از پروژه درحال احداث بیمارستان فولاد در مجاورت منطقه مسکونی شرق کارخانه از نزدیک دیدن نمود. در این بازدید توضیحاتی در خصوص روند احداث بیمارستان از سوی مدیران شرکت فولاد خوزستان ارائه شد.
این گزارش حاکیست به گفته مدیران پروژه ، بیمارستان 96 تختخوابی فولاد خوزستان که به منظور ارائه خدمات به مردم منطقه در حال احداث است تاکنون 98 درصد در بخش سازه بتنی و 30 درصد در کل پروژه پیشرفت داشته و پیش بینی می شود در سال 94 به بهره برداری کامل برسد.
 همچنین با حضور وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی ، جلسه مشترک مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و شرکت فولاد خوزستان در محل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد. در این جلسه دکتر اسماعیل ایدنی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گزارشی از مشکلات اخیر این شهرستان و بروز علایم تنفسی در جمعیت قابل توجهی از ساکنان شهرستان اهواز را پس از بارندگی ارایه کرد. وی خواستار توجه صنایع خوزستان به حل این معضل با نصب فیلترها و دستگاه های کاهش آلایندگی هوا شد.
برپایه این گزارش مهندس عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این جلسه در زمینه اقدامات اساسی شرکت درخصوص رعایت استانداردهای زیست محیطی گفت: نصب فیلترهای کاهش غبار و انجام اقداماتی در خصوص بازنگشتن آب مصرفی صنعت فولاد به کارون، و نصب دستگاه های تصفیه پساب های این شرکت از جمله اقدامات این شرکت برای کاهش آلایندگی ها بوده است.
وی همچنین از نصب دستگاه های مانیتورینگ آلودگی هوا در اطراف شرکت فولاد خوزستان به منظور نظارت سازمان محیط زیست بر آلودگی هوا، خبر داد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار