اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۷۹۸
تعداد نظرات: ۶۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
نقد مضمون تابلوهایی با عنوان: «گام اول شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز// احداث پروژه های زیرگذر و تقاطع غیر هم سطح»
شوشان - امید حلالی : قرار ما با شهرداری اهواز و دوستان خوب مان در شورای چهارم این بوده که در رسانه مان منتقد و در عین حال مقوم ایشان باشیم چرا که در  نقد صادقانه که به ظاهر تلخ است اکسیری هست که آن را فراتر از حلاوت سخن متملقانه می نماید و در کشوری که در درازنای تاریخ تا بوده مدح و ثنا به کام خودکامگان حاکم ریخته می شده است البته این رویه ممکن است قدری جا نیفتاده و غیر قابل هضم باشد که چطور شما منتقدی و نقد می کنی و مدعی آن هستی که تقویت نیز می نمایی؟ جمع نقیضین - ارائه نقد منجر به تقویت - اما در این باره ممکن است چرا که مدیر و سازمان را از تشتت و اغوا بیرون می آورد.


اما بعد؛ موضوع این نوشتار نقد تصاویر و نوشته های ریز بیلبوردهایی است که به تازگی در سطح معابر شهر اهواز نصب شده است مبنی بر طرح هایی که شورای چهارم اهواز و شهرداری در گام نخست خدمت آنها را انجام داده! یا قصد انجام شان را دارد در 6 پلان «زیرگذر شریعتی»، «زیرگذر پهلوان»، «تعریض پل سوم»، «بهسازی خیابان سلمان فارسی» و «تکمیل پل ششم» و «احداث مسیر پارک شهروند» و ...


نگارنده معتقد است که شورا و شهرداری در افکار عمومی دچار مشکل «اقناع مخاطبان و شهروندان» است و البته چنین بیلبوردهایی پاسخ هایی قانع کننده نخواهد بود چرا که طوری تصاویر و شرح پروژه ها بر تابلو نقش بسته اند تو گویی چنین طرح هایی در کلانشهر انجام شده است! و از طرفی پروژه های معرفی شده در سطح همگنی از پیشرفت فیزیکی قرار ندارند. 
به طور مثال طرحی مانند «زیرگذر خیابان شریعتی» - که اتفاقن طرح خوب و موثری در کاهش ترافیک منطقه است -  از دوره پیش از شورای چهارم و انتصاب شهردار جدید شروع شده و چند ده درصد پیشرفت داشته است اما طرحی مانند «تعریض پل سوم» صرفاً در حد یک طرح است که حتا جناب صفری سرپرست شهرداری پیش از انتصاب جناب موسوی هم از آن سخن گفته بودند که گویا قرار بود در دوره سرپرستی خود انجام دهند.
«خبرگزاری فارس - اولین پروژه در دوران سرپرست جدید شهرداری اهواز: پل سوم کیانپارس اهواز تعریض می‌شود// سرپرست شهرداری اهواز گفت: اولین پروژه مدیریت شهری در دوران سرپرستی جدید تعریض پل سوم کیانپارس است»
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920625000188

از طرف دیگر زیرگذر دیگر عنوان شده یعنی «زیرگذر پهلوان» اصلاً اجرایی نشده و مشاور و مجری آن نیز از قبل مشخص شده اند اما به هیچ عنوان پیشرفت فیزیکی نداشته لذا نمی بایست در کنار زیرگذر دیگری مانند زیرگذر شریعتی آورده شود یا در کنار «بهسازی خیابان سلمان فارسی» و «تکمیل مسیر پل ششم» و «احداث مسیر پارک شهروند» که خصوصاً دو پروژه آخر به طور کامل در زمان شهردار قبلی جناب کتانباف صورت گرفته بود و مردم از آن استفاده می کرده اند.

در مجموع می توان این 6 طرح را در سه دسته تقسیم بندی کرد :
1- پروژه هایی که در دوره شهرداری آقای کتانباف اجرایی شده بودند شامل دو پروژه : «تکمیل مسیر پل ششم» و «احداث مسیر پارک شهروند» که ارتباطی به دوره تصدی شورای چهارم و شهردار منتخب ندارند و طبیعتا نمی بایست در این گزارش می آمدند
2- پروژه هایی که در دوره مدیریت قبلی پیش از شورای چهارم تعریف و اجرایی شده بودند شامل دو پروژه : «زیرگذر شریعتی» و «بهسازی خیابان سلمان فارسی» که در پروژه اخیر کارهای عمده شامل مطالعات و عملیات و هماهنگی بین دستگاهی و تامین اعتبار منابع مالی و کارهای زیربنایی شامل زیر زمینی کردن شبکه برق و یکپارچه کردن خدمات آب و گاز و برق و مخابرات در  - تونل  یا شبکه انرژی -.... از قبل انجام گرفته بود.
3- پروژه هایی مانند «زیرگذر پهلوان» و «تعریض پل سوم» که از دوره پیش از شورای چهارم تعریف و مطالعه شده اما تا کنون به اجرا در نیامده اند و حتا 1 درصد پیشرفت فیزیکی نداشته و حتا تجهیز کارگاه نشده اند.
که مجریان می بایست حق دهند این سه قسم کار را نمی توان در یک تابلو با عنوان وعده های آتی یا کارهای انجام شده در کنار هم گذاشت.

البته در یک صورت می توان این طرح ها را پذیرفت و کار تبلیغاتی شهرداری را موجه دانست آن هم در صورتی که صرفاً وعده انجام چنین پروژه هایی به شهروندان داده شود، که شورا و شهرداری قصد انجام چنین کارهایی را برای شهر اهواز و خدمت به شهروندان دارد، اجرای این پروژه ها چه مدت طول می کشد و از چه موقع منتظر بهره برداری از این طرح ها و استفاده از آنها باشید، در ضمن مبلغ اجرای این طرح ها چقدر است و از چه محلی تامین شده است. 
در صورتی که چنین آیتم هایی برای گزارش تصویری روی تابلوی شهری گنجانده شود می توان آن را در چارچوب یک گزارش صادقانه و نه خدای ناکرده اغوا گرانه ارزیابی کرد. اما وقتی قرار است چند تصویری که وجود خارجی و ما به ازای بیرونی ندارند چنان در کنار هم به عنوان عملکرد شورای چهارم و شهرداری آورده شوند که انگار حی و حاضرند، افکار عمومی مطالبه جو و پرسش گر - که از شاخصه های جامعه شهروند محور است - نه تنها اقناع نشده بلکه وقتی در گذر هر روزه و هر باره خود از محل های وعده داده شده چنین ما به ازاهایی را نبینند در دل به مجریان شک کرده و این شک و شبهه را بر زبان نیز بیاورند.

نکته دیگر خطاب به گرافیست های چنین تصاویر و مدیرانی که به طرح ها در شورا و شهرداری مجوز انتشار می دهند آن است که سعی کنند بدون بالا بردن توقعات مردم طوری رفتار کنند که مطالبه مردم را در سطح مقدورات سازمانی تنظیم نمایند و واقعیت بیرونی را در پای قشنگ تر کردن طرح ارائه داده خود قربانی نکنند چرا که چنین کاری منجر به عدم اقناع افکار عمومی و زیر سئوال بردن صداقت و شفافیت مجریان سازمانی صادر کننده چنین تابلوهایی خواهد شد.
لذا بهتر بود عزیزان بجای نوشتن حرف های کلی که حتا جنبه «وعده» نیز ندارد و گویا «عملیاتی و اجرایی» شده اند با تیتر درشت اجرای این پروژه ها را به شهروندان وعده می داند آن هم با زمانبندی مشخص و نصب تابلوهای روزشمار با مشخص کردن برآورد هزینه مالی و نام مجریان و پیمانکاران.
البته یک بار دیگر ذکر این نکته ضروری است که برای پیشرفت شهر می بایست همه نیروها و گروه های داخل و خارج از شورا و شهرداری اراده ای معطوف به آبادانی و سازندگی داشته باشند دست به دست هم داده و با قبول داشتن اصل هم افزایی و بی نیاز نبودن از دیگری، بهره ورانه ترین و کارامدترین پروژه ها را در کوتاه ترین مدت با کم ترین هزینه ها در خدمت به شهروندان به انجام رسانید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
انتشار یافته: ۶۸
comment
comment
علیرضایی
|
United States
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
4
comment نقد منصفانه و عالمانه است. آقای حلالی چرا اینقد کم می نویسید؟
پاسخ ها
comment
سهرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
comment شهردار انسان شریفی است و دنبال اغواگری نیست. از کجا معلوم که این بیلبوردها را با هدف تخریب ایشان نزده باشند؟ انهم در شرایطی که ایشان در اهواز نبودند؟
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
comment [...] چرا با تمام مواردی که سازمان بازرسی در خصوص [...] در سازمان [...] اثبات شده ولی هنوز از مدیر عامل ان حمایت میکند...نمیداند یابا اینگونه مدیران مشکلی ندارد؟؟؟؟؟
comment
دغلاوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
comment مشکلات موجود در شهرداری بخاطر نداشتن برنامه کاری میان مدت و بلندمدت است. شورا باید اول اولویت های کاری اش و سیاست های کلان خود را مشخص و تدوین میکرد بعد به تناسب آن شهردار را انتخاب می کرد که بعد نخواهند با زدن بنر و بیلبورد، ناکامی ها را جبران و افکار عمومی را قانع کنند. شما مطمئن باشید وقتی کسی تجربه مدیریتی در شهرداری نداشته باشد نمی تواند شهردار را آنگونه که شایسته است مدیریت کند. سیدخلف موسوی مدیر توانمندی در حوزه های مدیریتی سیاسی و یا مدیریت هایی که نوعا مانند اداره کل کار و تعاون و رفاه یا صنایع، سیاستگزار، ناظر و یا مدیریتی هستند، است. اما در شهرداری که کار میدانی و عملیاتی می طلبد با این روحیات و ویژگی های مدیریتی الزاما همخوانی ندارد. مشکل اصلی این است. باید در نقدها منصفانه همه جوانب را گفت. هم باید توانایی های آقای موسوی را در سایر حوزه های مدیریتی گفت و هم نامنتاسب بودن سوابق و تجارب ایشان با کار در حوزه شهرداری و مدیریت شهری را. یعنی بدلیل عدم تسلط و یا احیانا کارایی در حوزه شهری، نباید همه ارزش ها و توانایی های یک فرد و لو در حوزه های دیگر زیرسوال برود. البته شما هم منظورتان این نبوده من کلن می گویم که خوب است در کنار ضعف ها، توانمندی های هر فردی را بگوییم. با تشکر از شما.
comment
محمدباقر رسایی
|
United States
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment شهردار محترم می بایست قدر انتقادهای دلسوزانه را بدانند. نباید تصور کنند انتقاد یعنی تضعیف. مطمئن باشند که این انتقادها بهترین حمایت است. چون این بنرها و بیلبوردها تاثیر تبلیغاتی عکس داشته است و کسی که صادقانه این نقد را منعکس کند هدفش کمک کردن به شهردار است.
پاسخ ها
comment
بابادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
comment بهترین پاسخ برای انتقادها، کارآمد کردن سیستم شهرداری و برون رفت از این روزمرگی ها و سکون در کارهاست. شهردار باید با عملکردش نشان بدهد که شهرداری در حال فعالیت جدی است وگرنه با بیلبورد زدن که مشکلی حل نمی شود. یادم هست که فکر کنم دوره دوم شورا بود که کلی بنر و بیلبورد زدند برای احداث باغ پرندگان اهواز و کلی تبلیغات کردند. بعدا مشخص شد حتی مطالعات طرح انجام نشده و سازمان آب وبرق هم مجوز احداث آن در ساحل را نداده بود. خوب نتیجه اش بدبینی مردم نسبت به شورا و شهرداری بود. مهم این است که یک مدیر بابت کارهایی که انجام می دهد تبلیغات کند البته بدون منت [...]. حضرت امام فرمودند کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانید و تبلیغ کنید نفرمودند کارهایی که نکردید را هم تبلیغ کنید!
وقتی کاری انجام نشده باشد یا کاری که قبلا انجام شود مصادره شود و روی آنها تبلیغات شود خهوب نتیجه اش نارضایتی شهروندان و بدبینی آنها نسبت به مسوولان خواهد بود. شهرداری بجای اینکارها باید بصورت مداوم و چشمگیر کار کند آنوقت مردم هم خودشان نتیجه کارها را خواهند دید و خلایی ایجاد نخواهد شد که بعدا بخواهند با تبلیغات اغواگرانه آن را جبران کنند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment ..و اعضاي شوراي شهر همچنان در [...]
مدیر پایگاه  مخاطبان عزیز. بنای ما در مساله شورای چهارم و شهرداری اهواز همان طور که در مطلب هم آورده شده نقد مشفقانه و امر به معروف و نهی از منکر است که وظیفه دینی و رسانه ای ما و همه شهروندان آگاه نسبت به حاکمان و مدیران است.
 با تشکر از حسن ظن شما و برای گشوده شدن باب گفتگوی شرافتمندانه و بیرون از حب و بغض لطفن از گذاشتن کامنت هایی که حاوی اتهام است و یا فاقد سندیت هستند جدآً خودداری فرموده اما با کمال میل پذیرای مطالب شما از جنس نقد هستیم. 
قبلا از عدم انتشار برخی کامنت ها که با مزاج این توضیح جور در نمی آیند از محضرتان عذرخواهی می کنیم. اما این امکان وجود دارد که نظرها را تمام و کمال اگر دوستان مسئول بخواهند برای اطلاع خدمت شان تقدیم کنیم.
باقی بقایتان
یا علی
 به امید اهواز و خوزستانی پویا و آباد و با نشاط 
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment سلام. مگه تاريخ انتخابات مجلس افتاد جلو؟
comment
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment ahvaze mazlom
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment يكي به اينا بگه دوره اينكارا كه تموم شده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
comment
مجتبی
|
United States
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment این نوع تبلیغات کردن به ضرر خود [شهرداری و شورا] هست. چون مردم وقتی تبلیغات کارهایی رو ببینند که هنوز انجام نشده یا قبلا انجام شدند به آنها بدبین می شوند. به نظر من نقد آقای حلالی نفعش برای شهردار و شورا خیلی بیشتر از این بنرها و بیلبوردهاست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment سلام.ادم تبليغات روي اين بيلبوردها رو كه ميبينه بي اختيار ياد اين هشت سالي كه گذشت ميوفته
comment
سلامات
|
United States
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment آقای حلالی لطفا بیشتر بنویسید. این روزها کمتر در مطبوعات استان و سایت ها مطلب و نقد مستدلی رو می بینیم.
مدیر پایگاه اختیار دارید. همکاران مطبوعاتی نیز زحمات ارزشمندی می کشند و یک نمونه اش همین سفر رییس جمهور به خوزستان بود که در راستای پاسخ به افکار عمومی منتقد خوزستانی ها درباره کارون صورت گرفت و البته این افکار عمومی را بیش از همه روزنامه نگاران، نخبگان و نمایندگان مجلس جهت دادند. 
comment
سلامي
|
Canada
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment سلام. همونجور كه نوشتيد اينجور كارها نتيجه عكس [...] داره. هركس كه اين مشاوره و اين ايده را به ايشان داده بد خوابي برايش ديده.
comment
ياسبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment از سيد خلف باتجربه بعيد بود اين كار
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment هيچكدام از پروژه هاي معرفي شده نه در دوران شوراي قبلي بوده ونه در وقت شهردار قبلي كتانباف بوده همه اينها توسط شهردار جديد شروع بكار شدند آقاي حلالي ما در شهر هستيم وشاهد هستيم كه شهرداري چه وقت پروژه ها را شروع كرده تو كه از خدا ميترسي بي انصاف نباش هدف تو انتقاد يا نقد نيست آقاي حلالي كتانباف رفته خودتو بكشي بر نميگرده
مدیر پایگاه  برادر ما قرار نیست خودمان را بکشیم. نوستالوژی آقای کتانباف را هم نداریم هر چند ایشان را شهردار موفقی برای اهواز می دانیم و بر ایشان هم نقدهایی را وارد می دانستیم که در دوره خود ایشان عنوان شدند و می توانید از روابط عمومی شهرداری آمار بگیرید که منتقد ترین رسانه در زمان ایشان کدام بود و خوشبختانه در یک کار تحقیقاتی ضرایب مشخص شده اند. قصد هم از این نوشتار نه مقایسه دو بزرگوار با هم است و نه بالا بردن یا پایین بردن شورا. شاید شما در اهواز نبوده ای وقتی که جاده دسترسی به پارک شهروند واقع در منطقه 3 از پارک لاله اجرا می شد! لطفا اطلاعات تان را بیشتر کنید.
نظر آقای حلالی هم این است و ابایی از طرح آن ندارد که خوشحالیم از اینکه از یکی از خدوم ترین شهردارن اهواز حمایت کرده ایم و از نخبگان طرح هایی را گرفته و به شهردار وقت دادیم که خوشبختانه بسیاری از آنها عملیاتی شدند. در رابطه با آقای موسوی و شورای چهارم هم ناامید نیستیم و با آنها دوستی پایدار داریم و درخواست خود این بزرگواران بوده است که نقدهای مشفقانه را بیان کنیم. بنابراین شک نکنید ما قصد کمک به آنها را داریم که البته کمک به آبادانی اهواز است فارغ از اینکه چه کسانی در مسئولیت باشند. اگر مداحان و اغواگران بگذارند.
یا علی مدد
comment
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment تا حالا در اهواز كارهاي بزرگ انجام نشده حالا كه يكي اومده وشروع بکار كرده چرا بدتان اومده الله واكبر. الله واكبر
مدیر پایگاه احداث پل کابلی بزرگ نبوده یا راه اندازی مجدد پارک جزیره پس از قریب دو دهه یا احداث 17 هکتار پارک ولایت در ورودی شهر یا آغاز بکار پل ولایت با شکافتن تپه های گلف؟ بله باید گفت الله اکبر 
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
comment پل کابلی در زمان تشریف آوردن آقای کتانباف 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. شما همانطور که ادعا دارید منصف باشید
comment
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
comment احسنت
comment
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment اولين مجري زيرگذر در اهواز جناب سيدخلف موسوي شهردار عزيز است حالا هي بدت بياد [...]
مدیر پایگاه لطفن اگر دلسوز شهر هستید بحث ها را شخصی نکنید. زیرگذر دغاغله هم قبلن اجرا شده است - در دوره شهرداری جناب مهدوی و شورای دوم - در دوره جناب کتانباف هم در حوزه تقاطع های غیر هم سطح پل کوی علوی و پل شهید سوداگر ظرف 8 ماه انجام شد. پل عظیم و موثر ولایت هم در زمان آقای صفری مطالعه و آغاز به کار کرد و در دوره آقای کتانباف هم تا حدود زیادی پیشرفت کرد. لطفن اطلاعات تان را کامل کنید
یا علی
comment
افشین
|
United States
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment من مطئنم خود سیدخلف بی تقصیره و چنین روحیه ای نداره. معاونت فرهنگی و روابط عمومی که همچنین بنرها و بیلبوردهایی رو می زنند باید همه جوانب را در نظر بگیرند و ظرافت های حرفه ای را رعایت کنند. تیلیغات کردن کار حساسی است. همانطور که می تواند آدم را بالا ببرد همانطور هم اگر رعایت اصول آن نشود می تواند آدم را زمین بزند. این به نظرم ناشی گری بوده تا یک اقدام اغواگرانه و غیرصادقانه.
پاسخ ها
comment
احدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
comment کار تبلیغات به این راحتی ها نیست. باید خیلی دقت بشود. ممکن است شهردار همه این نکات و مسایل به ذهنش نرسند. خود روابط عمومی باید بتواند این موضوعات را مورد تامل و مداقه قرار بدهد و همه جوانب را در نظر بگیرد و مشورت لازم را به مدیران بدهد. به نظر من هم سیدخلف تقصیری نداشته.
comment
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment آقاي حلالي نقطه نظر شما نسبت به شوراي چهارم وشهردار جديد از همان ابتداي انتخاب موسوي مشخص بود وهمه ميدانند كه تو رفيق جون جوني كتانباف هستي پس اين انتقاد شما براساس منافع خواهد بود در ضمن همه اين احداث ها در وقت شوراي چهارم وشهردار جديد شروع شده اند به هرحال ما چشم داريم و ميبينيم
پاسخ ها
comment
عزیز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
comment «اُنْظُرْ اِلي ما قالَ وَ لا تَنْظُرْ اِلي مَنْ قالَ»؛ نگاه كن ببين چه چيزي گفته شده، نگاه نكن كه چه كسي گفته است.
به فرض که اقای حلالی دوست جونی کتانباف بوده هرچند آنزمان هم ما نقدهایی از ایشان درباره کتانباف هم دیده بودیم اما مهم حرفی است که ایشان زده اند. باید پاسخ مطلب و استدلال ها و منطق بیان این مقاله را بدهید نه اینکه بگویید چه کسی نوشته و...
comment
محسن بخشیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment سلام نقدبجایی است تشکرازهوشیاری وذکاوت قلمتان
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment والا اقای حلالی فک کنم اگه شما از شهرداری ننویسید این سایت وشوشان بسته خواهدشد ولک این همه سازمان و مدیر کلی در خوزستان هست از اونا هم به قول خودتون ی نقد صادقانه بکنید گیر دادی به شهرداری بد جوری شهردار کار بکنه نقد میکنبد کار نکنه میگید شهرداری هیچ کاری نکرد زمان تصدی آقای کتانباف هیچ کار مثبتی انجام نشد فقط زرنگ بود تونست شما مطبوعاتیارو راضی کنه فقط مثبت بنویسید الان هم بنظرم سیدخلف کیسه رو شل کنه و با شما کنار بیاد روز بعدش مینویسید سید خلف شهردار نمونه اسیا شد بهشون تبریک میگویدآقای حلالی نیت را صاف کن منتقد خدایی باش نه منتقد حزبی خواهشا فیلتر نکنید
مدیر پایگاه گویا شما پایگاه شوشان را به شکل مرتب دنبال نمی کنید و از مواضع انتقادی این رسانه نسبت به دستگاه های کم کار خبر ندارید. با یک جستجوی ساده و سایت گردی البته می توانید به این نکته برسید که مرام شوشان نقد منصفانه است و عهد اخوتی با قاطبه مدیران ندارد و اگر قرار به صف بندی باشد با کمال افتخار در گروه مردم عادی و بی نام و نشان که ولی نعمتان انقلابند قرار دارد.
کنار آمدن با ما هم خیلی راحت است و در کار و ایجاد رضایت مردم خلاصه می شود
یا مولا



comment
زین العابدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment زمان آقای کتانباف هم یکی دوبار بیلبوردهایی نصب شد اما فقط درباره پروژه هایی که صد در صد در دوران ایشان اجرا شده و به بهره برداری نهایی رسید. مثلا 50 پروژه بمناسبت سوم خرداد سال گذشته افتتاح شد که همان موقع دوسه تا بیلبورد زدند. اما من هم شوکه شدم وقتی دیدم برای کارهایی که هنوز انجام نشده بیلورد و بنرهای بی شما زده اند.
comment
شهرداريچي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment جناب شوشان وقتي به انتقادات و نظرات من شهروند در خصوص بي انگيزگي كارشناسان شهرداري در پي انتصابات عجيب و غريب رخ داده و غير متخصص بودن شهردار محترم اهواز در مديريت امور شهرداري انگ تخريب ميزني و اكثر كامنتها را از ترس قطع كردن اگهي هاي شهرداري سانسور ميكني بايد هم نتيجه اش اين بشه كه وقتي چهار كلمه مقاله مينويسي اطرافيان اقايان تشريف بيارن و تو كامنتهاشون به انواع و اقسام تهمتها متهمت كنن. تحويل بگير
مدیر پایگاه جسارت نکردیم. فقط چارچوب قواعد حرفه ای خود را بیان کردیم و نخواستیم و نمی گذاریم به کسی خدای ناکرده اهانت شود.
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment سلام-مطلبی خلاف واقع نوشتن توهین به شعورمردم است البته شهرداری به نقد مشفقانه پاسخ بدهدبهتراست ولی ایکاش نقدآگاهانه فراگیرهمه ادارات وسازمانها بشوذمثل اداره صنعت ومعدن وتجارت که نظارتی روی قیمتها نداردواهوازتبدیل شده به گرانترین شهرایران و...انشاانقدجهت رضای خدا وپیشبردامورباشدنه به هوای نفس بهرحال مردم درک وشعورشان بالاست وخوب تشخیص میدهند.تشکرازتقویت نقددرجامعه اهوازکه ضرورت داردواقعا
comment
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment مشك ان است كه خود ببويد نه انكه بيلبورد بگويد
comment
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment همش یه ناشی گری بوده . بنده خدا سیدخلف کربلا بود که این بیلبوردها رو زدند. [...] باید دقت می کرد در نحوه تبلیغات.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment اقاي حلالي سلام. با تمام احترامي كه براي شخصيتتان قاءلم اما احساس ميكنم گاهي اوقات در استتدلالتان در پاسخ به برخي كاربران دچار خلط مبحث ميشويد و بحث شخصي سازي يا توهين به افراد را پيش ميكشيد.مثلا اگر براي كاركنان شهرداري اين گلايه بوجود امده كه چرا اقاي شهردار قاءم مقام شهرداري را رفته است و از دزفول اورده اين دليل بر داشتن مشكل شخصي با اقاي دوايي فر نيست بلكه گلايه به شهردار است و چون گفتن رودرو ان هم به شهردار هزينه بردار است ملجاء ما شما ميشويد.اين حق همه متخصصين و باتجربه هاي شهرداري اهواز است كه از اقاي سيدخلف بپرسند كه به چه دليل شما كسي را به عنوان قاءم مقام بالاي سرپرسنل و كارشناسان شهرداري اهواز گذاشتيدكه شوراي شهر دزفول حاضر نبود با وي به عنوان شهردار دزفول ادامه همكاري دهد و در اخر هم كس ديگري را بعنوان شهردار دزفول انتخاب كردند.چون اعتقاد داشتند اقاي دوايي كه فقط سه سال ديگر تا بازنشستگي زمان داردديگر انگيزه انچناني ندارد اما اقاي سيد خلف شما رفيقتان را تنها نگذاشتيد و نه تنها اورا به شهرداري اهواز اورديد بلكه قاءم مقام هم كرديد. اقاي حلالي اينكه كاربري كامنت بگذارد و بگويد انتصاب يكي از كارمندان دانشگاه ازاد به مديرعاملي سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري كلانشهر اهواز بدترين تحقيري بود كه ميشد نسبت به كارشناسان شهرداري اهواز داشت نوعي توهين به اقاي رضاسعادت است ؟
خير ماروي سخنمان با شيوه مديريت و چينش مديران ارشد شهرداري توسط سيدخلف است كه فراموش كرده مهمترين شاخص توسعه نيروي انساني است.اقاي دوايي فر و سعادت احترامشان بر همه ما واجب اما تا چندين ماه ديگر هم حتي نميتوانند نام و فاميل پرسنل زير دستشان و ريزه كاريهاي مجموعه گسترده اي كه بهشان سپرده شده را از بر كنند چون به شهرداري اهواز تعلق ندارند. اقاي حلالي اگر شما هم نميخواهيد درددل مارا گوش كنيد چشم ديگر شوشان هم نمي اييم.
مدیر پایگاه دوست عزیز. این مطالب را نه در مقام دفاع که به عنوان توضیح می نویسیم که اتفاقن آقای دوایی فر به شهادت نظرسنجی های صورت گرفته از جمله نظرسنجی روزنامه فرهنگ جنوب در خصوص عملکرد شهرداران دارای بهترین عملکرد از نظر مردم بوده است و اتفاقن ایشان مدیر با تجربه ای است که در منطقه 4 شهرداری اهواز و شهرداری بروجرد هم مسئولیت داشته و اتفاقن مسئولیت ایشان در قائم مقامی شهرداری اهواز می تواند عدم احاطه شهردار فعلی را - البته اگر عدم احاطه ای در میان باشد- بخاطر شهرداری چی نبودن برطرف نماید و حداقل ملجایی مطمئن برای استعلام و نظرخواهی فوری و فوتی است تا خدای ناکرده امضایی به سهو پای قرارداد یا مطلب مسئولیت داری گذاشته نشود و لذا دوایی فر یک امتیاز و برگ برنده برای شهرداری اهواز است که مورد اطمینان جناب سید خلف موسوی نیز هست. الحمدلله. 
اما نکته دیگر در مورد شورای دزفول آنکه رای مردم دزفول به فرزند و برادر آقای دوایی فر نشان و پیام از رضایت انها از عملکرد شهردار سابق خود داشت و گروه های تند سیاسی در دزفول که سر رقابت با مهندس دوایی فر را داشتند مسبب کنار زدن ایشان شدند که می توانید در این زمینه تحقیق کنید یا سایت های فعال شهرستان را مرور کنید. 
در رابطه با مهندس علیرضا سعادت نیز ایشان از اصحاب رسانه و روابط عمومی است و ما به عنوان شوشان که اگر مبالغه نباشد خود را بخاطر حدود یک دهه در این رسانه و یک دهه در سایر رسانه ای استان  - حافظه خوزستان - می دانیم و بر جریان شناسی نیروها و گروه های خوزستانی احاطه و وقوف داریم پس باید طبیعتن ایشان را بخوبی بشناسیم که موضوع هم همین طور است و در حدود یک دهه شناخت مستقیم ایشان اتفاقن از سعادت سلامت نفس دیده ایم و پاک دستی و ایده پردازی و دلسوزی. بنابراین نسبت به این دو انتصاب اتفاقن ما موضع حمایتی داریم.
لطفن به دنبال تحمیل عقیده خود بر دیگری هم نباشیم. قدر مسلم بدانید که احاطه ما بر استان و نیروها به عنوان یک رسانه کمتر از یک فرد عادی نیست چرا که در حال رصد روزانه اوضاع و عملکردها هستیم و به همین خاطر هم ابایی نداریم که بگوییم عملکرد کتانباف در شهرداری اهواز خوب و قابل دفاع بوده یا اینکه در مورد سید خلف موسوی و شورای چهارم امیدواریم یا اینکه کدام طرح شورا در ابتدای کار خلاف مصالح بود. این حق را برای ما قائل باشید که برای خود دیدگاه هایی داشته باشیم که لزوما بر دیدگاه مورد احترام شما و یا جریان حاکم بر برخی طیف های شورا منطبق نباشد و سعی نکنیم در خط و ربط هم دست ببریم و القا کنیم. ناگزیریم که بگوییم بسیاری از کامنت ها یا مشورت های به ظاهر دلسوزانه جنبه تلاش برای تحمیل عقیده می دهند غافل از اینکه رسانه ها آن هم رسانه پر مخاطبی مانند شوشان به سطحی از رشد و تکامل رسیده اند که بخاطر شناخت شان از خوزستان خود توانایی ایجاد برخی خطوط را دارند و خاصه وظیفه و مسئولیت خود را در پیش بردن نقد در جامعه به خوبی می دانند و اگر هم بنا بر دست به قلم شدن باشد کم هنری ندارند. پس لطف کنید و کم تر سر به سرمان بگذارید تا حوصله مان سر جایش باشد و جای دیگر خرج شود!
هر کسی و مجموعه ای نظرات محترمی برای خود دارد. به اصل رقابت و آزاد اندیشی پایبند باشیم و اگر خواهان جامعه ای پویا هستیم از یک نقد و نظر نهراسیم. بگذاریم نخبگان به میدان بیایند حال خواه در شورا باشند یا نباشند، در شهرداری مسئولیت داشته باشند یا نداشته باشند اما بر مسئولین شورا و شهرداری است که این مکانیسم مشارکت را طراحی و اجرا کنند و اعوان و انصارشان که اتفاقن دست شان هم به همه لحاظ باز است با یک انتقاد به قبایشان برنخورد و دسیسه نکنند و مطمئن باشید که ما خبرها را بطور دقیق و جزء به جزء داریم و می دانیم که چه کسانی به دنبال بزرگ کردن انتقادات برای جا انداختن خود و گرفتن و صید ماهی خود هستند.
اجازه بدهید که به گذشته برنگردیم و نگوییم که بر سر فلان منتقد در دوره فلان شهردار چه آوردند!
مگر شورا و شهرداری اهواز و استانداری خوزستان از شورای تهران، شهرداری تهران و یا دولت کریمه بزرگ تر و کامل تر اند؟ که روزانه در معرض ده ها نقد جدی قرار دارند و از این نقدها برای بهتر کردن کار خود در جهت گرفتن رضایت مردم و بزرگان نظام و حضرت حق بهره می گیرند؟ شهردار محترم اهواز پیش از این یک روز مسئولیت شهرداری را در هیچ شهری نداشته خوب طبیعی است که در 5 ماهه اول کار نمی تواند احاطه و اشراف به ساز و کارهای شهرداری یک کلانشهر را داشته باشد و اتفاقن در چنین وضعیتی هر انسانی محتاج نقد مشفقانه است.  
در هر صورت در خدمت شما و همه شهروندان هستیم
comment
قناعتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment من والله عملكرد كتانباف رو قبول داشتم ولي خود نشد و ظاهرا الان شنيدم شهردار يكي از مناطق تهران شده . آدم خوبي بود
comment
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment زيرگذر شريعتي توسط سيدخلف موسوي ار صفر شروع شد وهيچ درصدي توسط شهردار قبلي انجام نشده بود در ضمن تاريخ ابلاغ شروع بكار در شهرداري موجود است ولي شما چون سيدخلف اين كارها را استارت زد ناراحت هستين
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment اقاى حلالى همه نسبت شما و اقاى كتانباف را مى دانند در ان چند سالى
كه ايشان شهردار بودند با توجه به همه مواردى كه در شهردارى بوده چند
بار از طريق رسانه و سايت خود منتشر نمو ديد
مدیر پایگاه مگر نسبت داشتن جرم است یا عیب؟ خیلی ها در این کشور با هم نسبت دارند و بسیاری هم در استان همین گونه هستند. مگر وقتی در خوزستان باجناق سالاری بود و ما نقد می کردیم و تاوان می دادیم و قیچی می شدیم و استفاده از مواهب استان مان که حق مان بود از ما دریغ می شد و مسئول اجرایی ارشد بخاطر چند انتقاد می رفت و در مقابل تشکل صنفی ما تشکل شبه دولتی راه می انداخت و وقتی پروژه اش با شکست مواجه شد حتا تا اواخر دوره دست از سر ما برنداشت و ساختمانی 3 طبقه را در بهترین نقطه اهواز - باغ معین - تجهیز کرده و کلیدش را در دستان یک تشکل شبه دولتی دیگر گذاشت و ....  دیگرانی که می بایست غم استان را می خوردند و داد استان را می زدند و نام خود را مسئول و فعال و نخبه و چپ و راست و چه و چه ها گذاشته بودند کجا بودند؟ آثار ما معلوم بوده و همین الان هم هست. 
از گذشته هم اگر نگوییم مگر الان که ما نقد می کنیم دیگرانی نیستند که حتما هستند اما انتقادهایشان کجا رفته است؟ نکند انتقادها و انذار ها را و آن ممه ها را به قول - حضرت آقای احمدی نژاد - لولو برده است؟ و یا نکند اوضاع مثل همیشه گل و بلبل است؟ البته که هستند اما بیشتر نخبگان با فصل تغییر و تحول به دنبال جا دادن خود در مناصب هستند. می گویید نه این روزها سری به استانداری و محافل خاص و ستادهای آقایان بزنید؟
در 29 ماهی هم که آقای کتانباف شهردار بودند بروید و آرشیوها را بنگرید تا به حجم انتقادات ما پی ببرید و در عین حال اخباری که از شهرداری منتشر می شد. در ضمن وقتی ما در خدمت بسیاری از نخبگان خوزستان و جنوب بودیم مگر به دنبال نسبت با آنها بودیم. وقتی در ستاد آقایان شمخانی و رضایی در این 16 سال ایستادیم تا این پیام خوزستان را به مرکز برسانیم که خوزستان در محرومیت و مظلومیت توامانند مگر به دنبال نسبت بودیم؟ در حالی که بسیاری آقایان به دنبال ستادهای پیروز بودند! - و البته رویکردهای افراد محترم است و قابل بازخواست نیست! - پس به دنبال انگ چسباندن نباشید لطفن.
همیشه شعبان یک بار هم رمضان! بگذارید یک بار هم که شده در حالی که آن بزرگوار در خوزستان نیست ما هم پشت یک برادر بایستیم . در ضمن خوشحالیم که ایشان در خوزستان مسئولیتی ندارند که ایرادگیران بگویند چشم به منفعتی داشته ایم. 
خدا به همه ما انصاف و عدالت و صداقت و دل بی کینه عنایت فرماید
آمین 
comment
صدري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment كتانباف خوبيش اين بود آدم سالمي بود و تمام وقت كار مي كرد. نه معلومه كجا گرفت!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment كتانباف اصلا استقلال كارى نداشته و استاندار به او خط مى داد و زير سلطه ايشان بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment اقاى حلالى زود است عملكرد شورا و شهردارى را زير سؤال ببريم
حداقل يك سالى بگذرد بعدا خودم به تنهايي [...] هستم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment شما برويد عملكرد كتانباف را مطالعه كنيد ٨٠ درصد طرح هايي كه
نام برده شد در زمان ايشان نبود بلكه در زمان مديران قبلى كليد خورد و درصد بالا يي هم پيشرفت داشتند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment اقاى حلالى خودت مى دانى بنده نه با كتانباف وشمسايي بودم و با سيد خلف هم نبودم ولى برويد قراردادهاى شهردارى و سازمان هاى عمران و زيبا سازى و پسماند را در زمان كتانباف ببينيد بعد قضاوت كنيد قرارداد شركت [...] و [...] در منطقه كيان شهر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
1
0
comment جناب حلالى نقد سازنده خيلى خوب است اما براى همه
بينى و بين الله انتصاب همين مدير جديد اب و برق نقد ندارد
اكثر مديران استان واهواز نقد ندارند كدام رسانه اين كار را مىكند
comment
عليپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment عليرضا عاليپور گزينه آينده شهرداري اهواز. شك نكنيد. مگه چيش از بقيه كمتره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
1
comment از سال ٨٦ چند بار طرح هاى زير گذر ها را در چهارراه پهلوان- چهارراه ابادان - روبروي بهشت اباد - روبروى خ زيتون - چهار شير - روبروى
ميدان بار فروشان وچند نقطه ديگر به مديران وقت اعلام نموديم ولى هيچ كدام به فكر مردم نبودند
comment
طباطبايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
comment
0
0
comment شوشان سلام. اگه زحمتي نيست شما هم مثله سايت الف يا سايت فرارو يه نظرسنجي بذاريد و سوال كنيد چند درصد شهروندان اهواز از اينكه [...] شده [...] راضي هستن.
مطمئن باشيد پاسخ اين نظر سنجي درس خوبي به اعضاي محترم شوراي شهر دوره چهارم خواهد داد. ياحق
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment دوستان عزیز چرا شما نمیخواید قبول کنید که کتانباف در دوره تصدی شهرداری کلانشهر اهواز معضلی بنام شورا نداشتن و با آرامش کامل کار خودشون انجام میدادن الان شورای شهر اهواز21نفر هستن 21فکر21عقیده مختلف و با فشارهای که به شهردار اهواز برای چیدمان گزینهای خود میارن غیر قابل تحمل است هرچند سیدخلف تا الان زیر بار این فشارها نرفتن ولی نباید منکر این شد که شهرداری را به حاشیه میکشانند، در ضمن به طور طبیعی هر مدیر که به یک جای دیگر کوچ مبکند معاونین و سازمانهای خود را تغییر میدهد واین امر کاملا طبیعی است ،واین عرض کنم جناب آقای حلالی عزیز مدرک مرتبط با شهرداری زیاد ملاک و مام نیست چون معضل سابق شهرداری مدیریت وکنترل بوده نه مدرک و مطمئن هستم سیدخلف با سابقه درخشانی که دارند از پس حتی شهردای تهران بزرگ برمیان چه برسد شهرداری اهواز فقط باید به دور ازقومیت گرایی و همدلی کمک کنیم که اهوازی آباد و سرسبز خواهیم داشت
comment
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
1
comment اگر خاطرتان باشد از اول هم مشخص بود اقايان امده اند و اين مسئوليت را كسب كرده اند تا كار تبليغي بكنند. هنوز [...] [...] نشده بود كل ميادين شهر را بنر و پلاكارد تبريك با مضمون از طرف جمعي از فلان وبهمان مزين كردند. همان موقع بود كه افراد تيزبين زمزمه كردند:سالي كه نكوست از بهارش پيداست. حالا هم كه نوبت اين بيلبوردها رسيد. بقول شاعر: اين هنوز از نتايج سحر است....
سانسور نكن اقاي حلالي.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
3
comment برادران بزرگوار. شما که خودتان کامنت ها را می نویسید لطفا [...] را [...] فرض نکنید اگر کامنت ها واقعی باشد باید متناسب با آنها لایک هم خورد باشند نه اینکه 40 تا کامنت باشه و هیچکدام از کامنت ها حتی یک لایک هم نداشته باشند
comment
سپید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
1
1
comment آقای حلالی یکی از بهترین نوشته های شما بود. مثل همیشه قوی و رسا و صریح آفرین
comment
كريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
1
0
comment سيدخلف موسوي با كسي زدوبند نميكند و طبيعي است مخالفان آن زياد باشند مگر دوران قبل بنر نصب نميشد كه حالا موسوي براي معرفي كارهاي جديد اين كار انجام شد وهيچ مشكلي ندارد اگر يادتان باشد دوران كتانباف براي 10 متر جدول تمام اهواز بنر باران ميشد در ضمن كتانباف تمام كارهاي 90 درصدي شمسايي را تمام كرد و هيچ پروژه اي از خودش نداشت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment البته اقاى حلالى ما در خيلى از موارد حق را بشما مى دهيم چون اگر احتياط نكنيد و از مديرانى كه مشكل دارند انتقاد كنيد [نان تان] بريده مى شود شما كه بايد با اين ادارات كار كنيد و امرار معاش تقصير شما هم نيست بيشتر رسانه ها در همين استان با بزرگ كردن عملكرد برخى مديران كاسبي مى كنند هر كس اينكار را نكند از قافلهعقب مى افتد فقط انهايي كه وضعيت مالى بسيار خوبي دارند و وابسته نيستند مى توانند هر چيزى را كه مي بينند بنويسند
خدا وكيلى اگر مداركى در مورد تخلفات برخى مديران استان داشته باشيم كدام رسانه استانى حاضر است نون خودش را قطع كند و انها را چاپ كند اگر هم اين كار را بكند حقوق كاركنان و هزينه هايش را از كجا تامين كند. پس كار از بيخ و بن خراب است رسانه ها بايد از نظر مالى بي نياز باشند تا از مردم بخوبى دفاع كنند
مدیر پایگاه رزاق خداست عزیز دل نه بنده ناچیزش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
2
comment دوستان لطفا جانب انصاف را رعايت كنيم. من خودم كارمند شوراي شهر هستم و در ريز خيلي ازمسايل پشت پرده هستم. ببخشيدا اما خودم بيشتر از همه به اميدحلالي انتقاد دارم اما بياييم كلاه خودمون رو قاضي كنيم اخه اگه اين حضرات شورا و شهرداري كارها و مساعلشون شبهه دار نباشه شوشان و حلالي كه هيچ هر رسانه بزرگ و قدرتمندي بيخودي واز روي غرض دو مرتبه انتقاد كشكي بكنه شك نكنين مخاطبش رو از دست ميده اما تو اين چند ماه همه همكارا همون اول صبح ميرن شوشان رو باز ميكنن. خيلي ببخشيدا اما از روز اول كار حضرات شبهه دار بود. حتي قبل از انتخاب سيد خلف همش به هم ميپريدن. مگه مصاحبه زنگنه رو يادتون رفته كه گفت با پولي كه كتانباف دوتا پارك ميساخت اقايون رفتن يه خونه سازماني شهرداري رو تجملاتي كردن كه برن توش زندگي كنن.
خب زنگنه [...] كه ديگه فاميله كتانباف [...] نبود. بعدش تصويب وام خودرو كه ديگه ربطي به سيدخلف نداشت كه شوشان افشا و پيگيري كرد. بعدشم كه اين شاهكاره بيلبوردها. نميتونيم كه بگيم اميدحلالي چهارپايه گذاشته زيرپاش خودش رفته اينا رو نصب كرده كه فرداش بياد [...] رو بكوبه! اقاجون بپذيريم كه حضرات خودشون بايد حواسشون به رفتار و كنش هاشون باشه. اين ديگه چه ربطي به فاميل بودن حلالي با كتانباف داره! كم مونده الان يكي بياد كامنت بذاره كه كار اميدحلالي كه برخي از اعضا شورا رو فرستاده چين كه بعدش بياد بكوبشون!!!! قبول كنيم كه عيب نه از شوشان نه كيهان نه منظومه شمسي. بلكه:
خشت اول گر نهد معمار كج.تا ثريا ميرود ديوار كج
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment بنظر من در بيشتر همين نظرات [...] كه اعلام مى كنند حب و بغض وجود دارد كارشناسانه و مستند نيست اگر بر اساس اسناد و مدارك ودلايل
و دلسوزانه و در راه خدمت به مردم باشد كمك بسيار خوبى به شهر واستان مى كند
comment
كارمند سازمان عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment كليه كارهاي اعلام شده توسط شهردار جديد سيدخلف موسوي انجام ميشود 1 زيرگذر شريعتي توسط آقاي موسوي ابلاغ شد وتشكيل كارگاه شد و شروع شد دوم پل سوم صفري فقط در حد حرف يه چيزي گفت وگرنه هدف شهردار ايجاد پل دو طبقه بود به هرحال تمام مطالعات و قرارداد وكليه كارها توسط شهردار موسوي انجام شد بقيه كارها خدمت شما عارضم جناب شوشان براي نوشتن هر مطلبي يكمي نگاههاي مردم را داشته باشيد به هرحال مردم چشم دارن مي بينند جهت اطلاع شما اهوازي ها فهم و شعورشان بالاست ومي بينند كه هر پروژه اي چه وقت شروع ميشود چه وقت تمام ميشود پيمانكارش كيه وغيره شما بدليل اينكه با شورا وشهردار مشكل داري اينها مينويسي البته اونها كلاسشون خيلي بالاست به اين حرفها اهميت نميدن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment سيدخلف موسوي هميشه كار خودش را انجام ميده كار به كسي ندارد حالا شما تا صبح هرچي دلت ميخواد بنويس ولي بدون سيد خلف بدون منت كار ميكند اون جهادگر بعد از انقلاب است اقاي حلالي موقعي كه شما خواب بودي سيد خلف ريس ستاد پشتيباني جنگ جهاد سازندگي بودودر خط هاي جنگ در خدمت بود ونيروي قرار گاه كربلا بود اين نيست كه بياد چندتا بنر دروغي نصب بكند هرچيزي اعلام بكند همان است اگر مثل بعضي هااين كارها را تبليغات انتخاباتي ميدونيد اين را بدان سيد خلف بدون شهردار شدن كانديد شود ميفهمي كه چقدر راي خواهد آورد سيدخلف نيازي به تبليغ ندارد انشاالله كه عاقبت به خير بشي [...]
مدیر پایگاه عزیز دل ما که بلدیم حرف مان را بزنیم و ابایی هم از کسی نداشته و نداریم که صریح نگوییم . در هیچ جای متن هم اشاره به تحرک انتخاباتی جناب شهردار نشده و کامنت هایی هم که در این باره بوده منتشر نشده اند. گویا شما دارید نشانی اشتباه می دهید و می خواهید حرف در دهان نویسنده بگذارید. ارتباط ما با شهردار صمیمی است احتمالن از شما بیشتر که نقب به سوابق ایشان می زنید که خود را از نزدیکان ایشان نشان دهید. 
اگر هم دلسوز شورا یا شهردار هستید که احتمالن با این لحن نباشید بدانید که جواب منتقد را این طور نمی دهند. خروجی مطلب باز است و اگر استدلالی روی موضوع دارید بفرمایید منتشر می شود
انشاالله خدا همه ما را هدایت کند
comment
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment سيد خلف خوب ميدونه جايگاهش تا برج شش سال اينده گارانتي است اما با رسيدن موعد برگزاري انتخابات داخلي شورا براي تعيين رييس شورا همه چيز بهم ميريزه و يارگيري فراكسيونها بطور كلي بهم ميخورد و بعد از ان فراكسيوني كه اكثريت ميشه و رييس شورا رو تعيين ميكنه به فكر به مسند نشاندن شهردار مطبوع خود ميشود. لذا سيد خلف قصد دارد در اين هفت ماه باقيمانده چنان تحولي در شهر ايجاد كند و اهواز را به سمت عمران پيش ببرد تا در صورتي كه فراكسيون جديد اينده قصد تغييرش را داشته باشد عملا شهروندان اهوازي رودروي شورا قرار بگيرند و به نوعي يك سپر دفاعي با الياژي از افكار عمومي براي خود بسازد. كه در چنبن حالتي خيرش به اهواز ميرسد. چه سيد خلف شهردار باشد چه نباشد.
comment
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment خدمت شما عرض كنم [...] اينهم [...] كه ميگفتي كار نخواهد كرد اولين كسي كه در اهواز زيرگذر خواهد زد
comment
مبینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment درسته که عملکرد آقای کتانباف بسیار خوب و چشمگیر بوده اما نباید توقع داشته باشیم دیگران هم مثل او کار کنند. کتانباف متاسفاته تکرارناشدنی است. هر شهرداری را باید در حد توانش در هنان حوزه کاری اش سنجید و ارزیابی نمود. در ضمن ضعف های موجود در شهرداری عامل دیگری هن دارد و آن هم نداشتن برنامه و استراتژی در شوراست یا لااقل عدم اطلاع مردم در این زمینه. ضمن اینکه آقای موسوی درسته که انسان بااخلاق و شریفی است و در موقعیت های اداری قبلی موفق بوده اما نوع سوابق و مدیریت شان متناسب با شهرداری نیست. این هم الزاما ضعف نیست. مثلا در نظر بگیرید آقای مقتدایی استاندار خوبی شاید باشد ولی نمی تواند مثلا معاون عمرانی خوبی هم باشد یا آقای روحانی می تواند رییس جمهور خوبی باشد اما نمی تواند شهردار خوبی باشد. به نظرم موضوع سیدخلف باید از این زاویه و منصفانه و با در نظرگرفتن سایر توانایی های ایشان باید بررسی و تحلیل شود. بر همین اساس ایشان می توانتد فرماندار، نماینده مجلس یا حتی معاون سیاسی خوبی باشند در استانداری اما برای شهرداری خیر. چون جنس کار شهرداری عملیاتی و اجرایی است. همان کتانبافی که شما هم میشناسید اگر موفق بود و عملکرد خوب و موثری داشت چون قبل از اهواز قایم مقام مهمترین منطقه شهرداری در تهران بود و روحیات و عادات و تجربه های کاری شان متناسب با شهرداری بود. همین آقای کتانباف با همه موفقیت هایش نمی تواند فرماندار یا یک مسوول سیاسی خوبی باشد الزاما. پس مشکل سید خلف، عدم توانمندی ذاتی و یا خدای ناکرده ضعف های دیگر نیست -کمااینکه در سایر حوزه های مدیریتی قبلی موفق هم بوده اند- بلکه نامتناسب بودن روحیات و تجارب و توانایی های ایشان با کار در حوزه مدیریت شهری و شهرداری مساله است.
comment
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment اقاي حلالي دست شمادرد نكنه نقد منصفانه اي بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
1
comment سلام.آقاي حلالي فكرميكنم اطلاعات غلط به شمادادنديااينكه ازپرو‍‍‍ژههاي شهرداري اشرافيت كامل ندارندبنده شهروندكوي بهارستان هستم تاجايي كه اطلاع دارم مسير پل ششم درزمان آقاي مهدوي شروع شدوفازدوم ان هنوزشروع نشده است كه قرار است اقاي موسوي شهردارفعلي ادامه بدهند
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
1
0
comment عزیزان من دوستان گرامی بخدا یکم انصاف داشته باشید سیدخلف موسوی یک از مدیرانی است که پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی کرده و این نشان دهنده مدیریت قوی ایشان هست،شما اگه روضمه بعضی مسولین نگاه کنید مثلا خوده آقای کتانباف قبل از اینکه به شهرداری بیان چکاره بودن واقعا حقش این بود که شهردار اهواز بشن، نکته بعدی این است اگه ما سیدخلف و امثال ایشان را تقویت نکنیم یک بلایی بزرگ بر سر خوزستان خواهد امد یک مثال میزنم چرا باید آقای مقتدایی مجددا استاندار بشن چرا آقای شمسایی دوباره تصدی سازمان آب و برق را برعهده گرفتن این نشانه چیست ؟ آیا نشانه کم بودن مدیران خوزستانی نیست و بعضی افراد پشت پرده دارن سو استفاده لازم رو میکنن، مرد و مردانه من نمیخوام توهینی به کسی کرده باشم زمانی که سیدخلف به سازمان صنعت ومعدن رفتن چی باعث برکناری ایشان شد آیا مدیریت نظری با مدیریت سیدخلف قابل مقایسه بود که تصدی این سازمان را به این آقا دادن مختصر بگم دوستانی که کامنت میگذارید یقین داشته باشید مقاله های که در مورد سید خلف نوشته میشود از سر دلسوزی آبادی اهواز نیست اینها با سیدخلف مشکل دارن ما نباید فریب همچین مقاله های را بخوریم بخدا قسم میخورم اگه بزارن سیدخلف کارش را انجام بدهد یک اهواز رویایی را خواهید دید
مدیر پایگاه برادر یا خواهر عزیز. در حکمت است که :«حب شی یعمی و یصم» یعنی هر دوست داشتنی انسان را کور و کر می کند. مقاله علیه جناب سید خلف موسوی شهردار محترم اهواز یا شورا نیست. انتقاد کارشناسانه است از یک رویکرد تبلیغاتی بدون پشتوانه اجرایی متناسب و منطبق بر مطالب طرح شده. اما شما عزیز در کامنت خود به ترتیب آقایان کتانباف، مقتدایی، شمسایی و نظری که همگی از سرمایه های ارزشمند خوزستان هستند - با لحاظ همه انتقادات - را به شکل غیر اخلاقی نواخته ای و برای اثبات کسی را که قصد تعریف و تمجید از ایشان داری همه را می کوبی! اتفاقن سید باید از امثال این تعاریف و اگر شما جزو دوستانش باشی از شما اعراض کند چرا که دارید دفاع بد می کنید که خود تبدیل می شود به بدترین حمله و اگر کسی دوستانیمثل شما داشته باشد دیگر نیازی به دشمن ندارد.

البته مطالب شما یک حسن دارد که آگاهان و مدیران جریان شناسی افکار عمومی تند و کند آیینه وار و بدون روتوش دست شان بیاید و اینکه چه نگره هایی مدیران را دچار خطا می نماید از جمله امثال همین نظر شما که مصداق کامل اغواگری در مورد توانایی های عزیزی است که خود جایی چنین ادعایی نکرده است.
  مقاله هم در باره شهردار محترم نیست و درباره ساز و کارهای شورا و شهرداری است
با حوصله و دقت بیشتر مطلب را بخوانید
comment
راستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment رویکرد شورای شهر اهواز ناپسند است. بقول معروف به نام خود می خوان تموم کنن کار را
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment درجواب آقای امید حلالی عزیز من نه درمورد استاندار و نه درمورد آقای شمسایی یا آقای کتانباف توهین کردم همه ما میدانیم حداقل آقای مقتدایی وآقای شمسایی واقعا از سرمایه های خوزستان بشمار میروند چرا که در دوره تصدی سابق استانداری و سازمان آب برق این را نشان دادن ،مشکل اینجاست چرا دوباره از این مسولین در خوزستان استفاده شد اینها جایگهای بالای میتوانستن در وزارتخانه های پاتیخت داشته باشند واز افراد جوانتر میتوانست استفاده کرد همین آقای کتانباف نمیتونست سازمان آب وبرق را بچرخاند ، نکته مبهم اینجاست که دولت تدبیر وامید برای راضی کردن این دو مدیر قوی آنها را دوباره بروی صندلی تکرای خودشان نشاند چرا که آقای مقتدایی میتوانست براحتی ملی حفاری ایران را بچرخاند یا حتی پخش فراوردهای نفتی ایران آقای حلالی شما در جوابی که به کامنت من دادی شما منو متهم به توهین به این مدیران کردین که این کار درستی نبود ، هر مدیری طرفدارهای خاص خودرا دارد ولی خدا شاهد طرفتداری من ازسید خلف فقط نسبت به شناختی کا از وی دارم هست همانگونه که شما که صادق و نیت صاف از کتانباف حمایت میکنید
مدیر پایگاه اگر از پیام ما خدای ناکرده برداشت توهین آمیز نسبت به جنابعالی شد عذر می خواهیم. ما که حمل بر بحث های طلبگی می کنیم و ملاحظه می فرمایید که سایت و نویسنده را هم در کامنت های مختلف کم ننواخته اند. به هر حال باید گفت و گو کرد و ظرفیت نقد را بالا برد.
یا علی
حلال کنید 
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
0
comment شوشان سلام. بعضي از دفاعهاي كاربران از [...] اصلا طبيعي نيست. وبا كمي دقت متوجه ميشيم كه يه علقه خاصي بينشون وجود داره در همين زمينه اطلاع مستند دارم كه هر دوتا [...] حتي موقع غذا خوردن هم گوشي هاشون از دستشون نمي افته و هي پشت سرهم كامنت ميذارن.
comment
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
1
comment آقاي مهاجر رزومه صحيح است نه روضمه
comment
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
1
comment اقاي حلالي من ازروابط عمومي هستم و شمارامي شناسم ارتباط هيچ مشكلي ندارد ولي سوء استفاده كردن از بيت المال حرام است اقاي كتانباف وظيقه اش بود و درقبال وظيفه اش پول كلاني مي گرفت ولي خدايي ايا درحق اين مردم شهر خوبي كرده كه جز كارهاي شاق باشد يادرتعهدخودش دربرخورد بانيروهاي صادق و متعهد و متخصص كه درشهرداري هستند رفتارشايسته داشت او هركس حرفي ازانتفاد مي زد خودش و معاون مالي اش ريس دفترش براي چنان چاهي مي كنند كه نگو اگرخواستي مي توانم مستندات بياورم انسانهايي كه يك ذره ازحق ديگران راضايع نكردند و به جرم متخصص بودن و زيرحرف زورنرفتند حقوق ماهيانه انان راقطع كردند باتوجه به اينكه نيروهاي رسمي و باسابقه بودند پس بهتراست گناه كتانباف را نشوريدكه [...]
comment
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
comment
0
1
comment سید خلف باید قدر سوابق درخشان خود را می دانست . نباید قبول می کرد به شهرداری بیاید. باید در همان پوزیشن های قبلی یا مشابه آن کارش را ادامه می داد. شهرداری جای اجرایی است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
comment
0
1
comment اجازه بدهيد حداقل تا يكسال ديگر معلوم مى شود كه سيد خلف بدرد شهردارى مى خورد يا خير ناگفته نماند كه بگفته يكى از دوستانى كه
دربالا نظر دادند اقاى كتانباف شورا بالا سرش نبود در رابطه با
انتصاب زير مجموعه و اجراى طرح هاى عمرانى و غيره ازاد بود ولى
سيد خلف در تمام موارد فوق ازادى عمل ندارد ٢١ عضو هر كدام
با نظرات و سليقه هاى مختلف
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
comment
0
1
comment آقای هلالی سلام چندین بار به آقای سید خلف گفتیم مدیرعامل قبلی آتش نشانی برگردون گوش نداد خداوکیلی شما بهش بگید چندبار دفتر شما اومدم یکی قوی نمییارنش [...] خدایی کمکی به پرسنل زحمتکش آتش نشانی کنید آقای سبزعلی رو برگردونند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار