شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
نشست ارائه گزارش وضعيت موجود مديريت دارايي هاي فيزيكي با حضور مهندس عليرضا اصل عربي  مديركل معاونت مهندسي وزارت نفت و مهندس رضا اميري مديرعامل پتروشيمي بندرامام و ساير كارشناسان اين  شركت برگزار گرديد.
در ابتداي اين نشست مهندس اصل عربي مديركل معاونت مهندسي وزارت نفت با بيان اينكه مديريت دارايي فيزيكي در سازمان يكي از قديمي ترين تعاريف در سيستم هاي مالي مي باشد اظهار داشت : مديران دارايي هاي هر سازمان بعنوان مديران ارشد آن بحساب مي آيند  و لازم است نسبت به دارايي هاي موجود در سازمان اعم از دارايي هاي مشهود و نامشهود اطلاعات كافي را در اختيار داشته باشند.
مهندس اصل عربي با تأكيد بر لزوم صيانت از دارايي هاي يك سازمان افزود : اميدوارم اكنون كه اين سيستم در پتروشيمي بندرامام بعنوان پايلوت صنعت نفت در حال انجام است با مساعدت و حمايت مديريت ارشد اين شركت بتوان در جهت يكپارچه سازي تمامي اقدامات لازم جهت دستيابي به اهداف سيستم مديريت دارايي هاي فيزيكي بتوان گام مهمي را برداريم.
همچنين در ادامه اين نشست  تيم مشاور اين طرح به تشريح نتايج به دست آمده از اجراي سيستم مديريت دارايي هاي فيزيكي در شركت سهامي پتروشيمي بندرامام پرداخت .
مهندس اميري مديرعامل شركت سهامي پتروشيمي بندرامام ضمن ابراز خرسندي از اجراي اين طرح در پتروشيمي بندرامام بعنوان يكي از صنايع پيشرو در صنعت با تأكيد بر بازنگري كلي در استراتژي شركت افزود: بحث دارايي هاي فيزيكي بعنوان يك بحث كلان در صنعت مطرح بوده و يكي از اقدامات لازم در جهت دستيابي به توليد ايمن و پايدار مي باشد لذا لازم است سيستم هاي موجود همواره به روز بوده واين اطمينان به وجود آيد كه سيستم و روش هاي موجود به طور صحيح در سازمان در حال اجرا مي باشند.
مهندس اميري در پايان اظهار اميدواري نمود با برگزاري جلسات و مشاركت مديران ارشد شركت در جهت اجرايي نمودن اين فرآيند و ارتباط آن با استراتژي شركت بتوان گام هاي بعدي را در جهت دست يابي به اهداف مورد نظر برداشت.
شايان ذكر است سيستم مديريت دارايي هاي فيزيكي بعنوان پايلوت وزارت نفت از ابتداي سالجاري در              پتروشيمي بندرامام با همكاري مركز پژوهش و مديريت تعميرات شركت خوارزمي در حال اجرا مي باشد و در صورت دستيابي به اهداف مورد نظر در گام بعدي در صنعت نفت به اجرا در خواهد آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار