شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز کارکنان صنعت برق اهواز در همایشی با عنوان جامعه عاری از اعتیاد  که از سوی استانداری خوزستان در پارک ساحلی جنب کتابخانه مرکزی برگزار گردیده بود شرکت نمودند.
عباس عسکرزاده مدیر حراست  شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این خصوص گفت :  امروز ما در اینجا جمع شده ایم تا نشان دهیم خواهان جامعه ای عاری از موادمخدر هستیم ، موادی که نه تنها شخص و خانواده او را هدف قرار می دهد بلکه جامعه و محل کار او  را نیز آماج مشکلات روحی و روانی چنین پیدیده ای خواهد نمود . ما طی سال های گذشته فعالیت های بسیار خوب و موثری را در راستای سالم سازی محیط کار، جهت همکاران فراهم نموده ایم و امیدواریم با تبلیغات میدانی و آگاه سازی هرچه بیشتر بتوانیم فضای کاری عاری از اعتیاد را داشته باشیم، قطعا با اجرای این مهم کیفیت و راندمان کار شرکت نیز بهبود خواهد یافت . 
وی در ادامه بیان داشت : همه دستگاه ها موظفند از سیاست‌های ابلاغی و جاری ستاد مبارزه با مواد مخدر تبعیت کند و این تنها منوط به یک سازمان خاص  نیست. سایر دستگاهها  هم ملزم به رعایت قوانین و مقررات جاری ستاد مبارزه با موادمخدر هستند. طبق ماده 15 قانون اصلاح مبارزه با موادمخدر که برگرفته از سیاست‌های کلی ابلاغی نظام است معتادان موظف هستند برای درمان و ترک اعتیاد به مراکز درمان مراجعه کنند و این قانون صراحت دارد معتادانی که مراجعه نکنند مجرم هستند .
  این مراسم از سوی استانداری خوزستان  از ساعت 7:30دقیقه صبح  روز شنبه 05/11/92با انگیزه حضور کارکنان در  همایش  جامعه عاری از اعتیاد و مواد مخدر در جاده ساحلی کلانشهر اهواز  برگزار گردیده بود که معاونین ، مدیران و کارکنان صنعت برق اهواز همراه با گروه های عملیاتی خط گرم و دستگاه های بالابر بصورت نمادین در این مراسم شرکت نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار