شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷
فرماندار هندیجان خبر داد
 فرماندار هندیجان از توزیع 71 تن آرد بین روستائیان و عشایر این شهرستان خبر داد. 
بهروز فرج‌اللهی از توزیع 71 تن آرد بین روستائیان و عشایر این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به محرومیت روستاها، این میزان آرد ماهانه بین روستائیان توزیع می‌گردد که در مجموع یک سال، میزان آن به 852 تن خواهد رسید. 
وی ادامه داد: سهمیه آرد روستائیان و عشایر این شهرستان از طریق تعاونی بزرگمهر و روستایی شهر زهره توزیع خواهد شد. 
فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: در تعاونی بزرگمهر حدود 40 هزار و 800 کیلو آرد و در تعاونی شهر زهره نزدیک به 30 هزار و 200 کیلو آرد برای توزیع بین روستائیان و عشایر شهرستان وجود دارد که آماده عرضه است. 
وی در خصوص توزیع آرد بین نانوایی‌های سطح بازار اضافه کرد: 218 تن آرد از طریق اتحادیه نانوایی‌ها نیز توزیع خواهد شد و در اختیار 21 نانوایی موجود در شهرستان قرار می‌گیرد. 
فرج‌اللهی در خصوص نظارت بر نحوه کار نانوایی‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده موارد کوتاهی در کمیت و کیفیت کار نانوایان با آنها برخوردی قاطع و جدی خواهد شد. 
وی همچنین عنوان کرد: به روستائیان و عشایر نیز این اطمینان و نوید را می‌دهیم که در خصوص تامین آرد با مشکل و کمبودی مواجه نخواهند شد. 
فرماندار هندیجان ابراز داشت: با توجه به اینکه هندیجان یکی از محروم‌ترین مناطق استان است این میزان آرد به آن اختصاص یافته و در اختیار روستائیان و عشایر قرار گرفته است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار