شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
فرماندار اهواز خبرداد:
فرماندار اهواز از برگزاری بیش از 8 هزار برنامه همزمان با فرارسيدن سي و پنجمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي خبر داد.
عبدالعزیز فدعمي با اعلام این خبر گفت: 17 كميته در ستاد دهه فجر اهواز فعال هستند كه در كنار نهادهاي مردمي برنامه هاي متنوعي را براي دهه فجر امسال پيش بيني کرده اند.

وي افزود: در نخستين روز دهه فجر كه به نام امام خميني (ره)، ولايت فقيه و رهبري نامگذاري شده، علاوه بر مراسم استقبال نمادين كه در فرودگاه اهواز انجام می گیرد، رژه نمادين موتورسواران از فرودگاه تا گلزارشهدا اجرا و مسئولين با نماينده ولي فقيه در استان ديدار و با مقام شامخ ولايت تجديد بيعت می کنند.

فدعمی تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در يكي از مدارس اهواز از ديگر برنامه هاي سالروز ورود بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي به ميهن است. برگزاري جشن هاي دانش آموزي در مدارس شهري و روستايي، همايش ياوران معروف با موضوع انقلاب شناسي، همايش ياوران ولايت، نشست هاي تربيت سياسي، محافل شعر انقلاب، سخنراني راويان انقلاب در مدارس، برگزاري مسابقات مختلف، همايش بهداشت ياران مدارس و مسابقه عكاسي تصوير برتر از راهپيمايي 22 بهمن از دیگر برنامه هايي است كه در حوزه آموزش و پرورش برنامه ريزي شده است.

فرماندار اهواز ادامه داد: برنامه هاي متنوعي شامل مسابقات فرهنگي، هنري، علمي و ورزشي، جُنگ هاي شادي، مراسم هاي شب شعر و خاطره گويي، مسابقات مذهبي و محافل انس با قرآن، ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران، اردوهاي زيارتي و راهيان نور و افتتاح پروژه هاي عمراني از سوي دستگاههاي اجرايي نیز براي اين ايام تدارك ديده شده است.

وی خاطرنشان كرد: به منظور تجليل از مقام شامخ شهدا و تجديد بيعت با آرمانهاي والاي آن بزرگواران، مراسم غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا روز پنجشنبه 17 بهمن كه بنام انقلاب اسلامي، ايمان، جهاد و شهادت نامگذاري شده در محل گلزار شهدا برگزار مي شود.

فدعمی گفت: روز 22 بهمن نيز به نام انقلاب اسلامي، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي نامگذاري شده و در اين روز همچون سالهاي گذشته شاهد راهپيمايي باشكوه 22 بهمن با حضور مردم شهيدپرور و ولايتمدار شهرستان اهواز همگام با ساير نقاط ميهن اسلامي خواهيم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار