شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۵

شوشان : سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام هادی (ع) اهواز گفت: با توجه به اینکه باید از تمام ظرفیتهای موجود برای توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای بهره مند شد و هر مجموعه را بعنوان محل آموزش مهارتی تلقی کرد این مرکز اقدام به اجرای آموزش فنی و حرفه ای ویژه خواهران در پایگاههای بسیج مستقر در مساجد اهواز نموده است. حسن محامید اظهار داشت: ارتقاء مهارت نیروی انسانی از وظایف فنی و حرفه ای است و آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای آنقدر منعطف است که برای هر جمعیتی برنامه آموزشی دارد.

محامید افزود: نیمی از جمعیت جامعه را خانمها تشکیل می دهند که ضرورت دارد یک بخش آموزش شامل این گروه گردد.

وی تصریح کرد: در همین راستا این مرکز اقدام به راه اندازی دوره های آموزشی رشته خیاطی ویژه خواهران بسیجی به میزان 19500 نفرساعت در مسجدالنبی منطقه شهرک دانشگاه، مسجد چهارده معصوم (ع) کوی مجاهد و پایگاه بسیج شهرک محلاتی نموده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام هادی (ع) اهواز بیان داشت: در آینده نزدیک رشته برق ساختمان را در پایگاه بسیج منطقه کوت عبداله برای برادران بسیجی اجرا خواهدشد. محامید خاطر نشان کرد: خواهران و برادران بسیجی شرکت کننده در دوره های آموزشی پس از موفقیت در آزمون پایان دوره گواهینامه مهارتی دریافت خواهند کرد. گفتنی است مرکز آموزش فنی وحرفه ای امام هادی (ع) در کوی علوی اهواز در حال ارائه آموزش در رشته برق خودرو، برق صنعتی، بصورت رایگان به جوانان محروم منطقه می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار