شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشوربا حضوراستانهای ایلام، لرستان ، کرستان، کرمانشاه، خوزستان و همدان در مجموعه ورزشی بنیاد مسکن شهرستان اهواز افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ؛ دراین مراسم رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت:مسابقات ورزشی زمینه ای برای تعامل و گسترش اخوت و برادری بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.  قلاوند اظهارداشت: اخلاق، صبر، شکیبایی، برادری همگی صفاتی هستند که خود را بیشتر در میادین ورزشی نشان می دهند. وی عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) رسالت خود را اتمام مکارم اخلاقی اعلام نمودند. مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان  تصریح کرد:هدف از مسابقات قهرمانی  نیست چراکه قهرمانی دیر بدست می آید و زود از بین می رود لیکن اخلاق همیشه ماندگار و پایدار خواهد ماند.  رحمن قلاوند عنوان کرد:هدف از این مسابقات در بین مجموعه های فنی و حرفه ای دوستی و میثاق اداری و آشنایی کارکنان سازمان با همدیگر است. وی بر ایجاد انگیزه و رغبت در بین دیگر کارکنان تاکید و خواستار ایجاد  شور و نشاط در بین سایر کارکنان از طریق ورزش  شد. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت:ازدیگراهداف این مسابقات سلامت عمومی است که آثار آن در بسیاری از مسائل کار اداری و شخصی نماد پیدا می کند. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیاعضو شورای کلانشهر اهواز از برگزاری این مسابقات در هفته مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد و ورزش را نماد مبارزه با مواد مخدر و ترک اعتیاد عنوان کرد .سعادت افزود: این مسابقات یک بخش آن رقابت و بخش دیگر برادری و صمیمت است و بهترین فرصت برای تبادل نظر و تجربیات در پیشبرد اهداف سازمانی است و فرصت مغتنم برای همگرایی است. وی ادامه داد: سفر شما یک سفر ورزشی نیست بلکه یک اتحاد سازمانی برای تحقق آرمانهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای است. گفتنی است این دوره ازمسابقات درسه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز واز 6 الی 10 بهمن ماه بمدت 5 روزدراهوازبرگزارمی شوند.


آمادگی مراکزآموزش فنی وحرفه ای خوزستان برای ثبت نام در  مسابقات ملی مهارت
معاون فنی وآموزشی  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: از   علاقمندان به شركت در پانزدهمين مسابقات ملی مهارتانتخابی چهل و سومين مسابقات جهاني مهارت برزيل – 2015 در يكي از دو بازه زماني 1/11/92 تا 10/11/92  براي شركت در آزمون مورخ 25 بهمن ماه سال جاري  و يا 26/11/92 تا 15/12/92 براي آزمون مورخ 23 اسفند ماه سال جاري نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع سازمان به آدرس: http://advari.irantvto.ir اقدام نمایندو پس از ثبت نام مدارك لازم را براي تأييد به يكي از  مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خود تحويل  دهند. شهرام ملایی  اظهارداشت:  پانزدهمين مسابقات ملی مهارت در 30 رشته آموزشی شامل: ساخت وتوليد (تيمي 3 نفره)- مكاترونيك (تيمي 2 نفره)-،طراحي مهندسي مكانيك- تراش CNC- فرز CNC- فناوري اطلاعات راه کارهای نرم افزاری برای تجارت-جوشكاري- كاشيكاري ديوار و كف- صافکاری خودرو- لوله كشي و گرمايشي- الكترونيك- طراحي وب- تاسیسات الکتریکی- كنترل صنعتي- مدیریت آب و فاضلاب- آجرچيني- رباتيك (تيمي 2 نفره)- كابينت سازي (چوبي)- اتصالات چوبي- جواهر سازي- خیاطی ( فناوری مد)- قنادی (شیرینی پزی)- فناوري اتومبيل- آشپزی-  نقاشی خودرو- طراحي فضاي سبز(تيمي 2 نفره)-  تبرید و تهویه- فناوري اطلاعات مدیریت سیستم های تحت شبكه -  فناوري طراحي گرافيك و گل آرایی برگزار مي شود.ملایی خاطرنشان کرد:جوانان زیر21سال می توانند دراین مسابقات شرکت کرده وبرای کسب اطلاعات بیشتروهدایت درخصوص چگونگی برگزاری مسابقات به مراکزآموزش فنی وحرفه ای درسطح استان مراجعه نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار