شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
همزمان با دهه مبارک فجر؛
در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان دزفول تاکید شد: کتابخانه عمومی نیایش در شهرستان دزفول همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، فروزان مهرانپور رئیس اداره کتابخانه های عمومی دزفول گفت: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان با حضور اعضای انجمن برگزار گردید. در این جلسه تاکید شد کتابخانه عمومی نیایش در شهر شمس آباد شهرستان دزفول که ساختمان آن توسط شهرداری شمس آباد با مساحت 300  متربع اهداء شده است همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شود.
وی افزود: این کتابخانه دارای بخشهای مخزن، امانت، سالن مطالعه، نشریات و کودک می باشد و با 2000 جلد کتاب افتتاح خواهد شد.
مهرانپور در ادامه گفت: در ایام دهه مبارک فجر  کتاب " بیایید با هم مهربان باشیم" از طرف اداره کتابخانه های عمومی در اختیار کتابخانه مشارکتی طلوع(زندان) جهت برگزاری مسابقه کتابخوانی قرار می گیرد و به تعداد 35 نفر از برندگان به مناسبت سی پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب امتیازات ویژه ندامتگاه تعلق گیرد. همچنین مسابقه خاطره نویسی با موضوعیت بهترین خاطره از کتاب و کتابخانه در سطح شهرستان برای عموم مردم برگزار می شود.
وی در ادامه گفت: ویژه برنامه های خاصی نیز برای دهه فجر در نظر گرفته شده است، از جملهبرگزاري نمايشگاه كتاب با موضوع انقلاب اسلامي، بازديد دانش آموزان و دانشجويان از كتابخانه هاي عمومی ، برگزاری ویژه برنامه های کانون ادبی، برگزاری ویژه برنامه های کودک و نوجوان و ... می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار