شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
‌پلیس راه استان هشدار داد:
رییس پلیس راه خوزستان گفت: با کامیون‌های دارای اضافه تناژ که در مسیر راه‌های استان تردد می‌کنند، با شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: با توجه به این‌که تردد این کامیون‌ها با اضافه تناژ به راه‌های استان که سرمایه ملی محسوب می‌شوند آسیب می‌رساند، و همچنین با توجه به ایجاد ضعف در سیستم‌های کنترلی خودرو از جمله ترمز و ترکیدن لاستیک به واسطه داشتن اضافه تناژ، برخورد با این کامیون‌ها بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شکایت‌هایی از سوی تعدادی از ساکنان شهرهایی که در مسیر تردد این کامیون‌ها قرار دارند در زمینه ایجاد مشکلاتی در شهرها و روستاهای شهرستان‌های ملاثانی، شوشتر و مسجدسلیمان، به پلیس راه رسیده است. به همین دلیل در مذاکراتی با مقام قضایی تصمیم گرفته شد ضمن اعمال قانون و جریمه این کامیون‌ها، 10 روز در پارکینگ توقیف شود.

رییس پلیس راه خوزستان به تصادف مینی‌بوس با یک کشنده وولو در مسیر گتوند که منجر به کشته شدن 12 نفر شد، اشاره کرد و گفت: این کامیون‌ها به ازای هر کیلومتر و هر تن بار اضافه از سوی سازمان حمل و نقل جریمه خواهند شد.

وی تصریح کرد: به دلیل عوارضی که بار اضافی ایجاد می‌کند و همچنین مشکلاتی از جمله وقوع تصادفات، توقیف کامیون‌ها در دستور کار قرار گرفته و لازم است رانندگان کامیون‌ها از داشتن اضافه تناژ خودداری کرده و از تخلفات خود دست بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار