شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر عنوان کرد :
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ماهشهر گفت : آب شرب شهرهای ماهشهر و بندرامام تحت نظارت و پایش مستمر قرار دارد و از نظر بهداشتی کاملا سالم و عاری از هرگونه آلودگی است. 
محمدحسین شیرانی در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به حادثه ناگوار سقوط یک دستگاه خودرو سواری به کانال آب جنوب شرق افزود : به دنبال این حادثه بلافاصله تدابیر لازم اتخاذ و  با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان و تشکیل کشیک شبانه روزی ، نمونه برداری میکروبی و تست کلر باقی مانده بصورت مشترک از آب آشاميدني شهرهای ماهشهر و بندر امام افزایش داده شد. همچنین طی این مدت بمنظور حصول اطمینان بیشتر از گندزدایی آب اقدام به افزایش کلر زنی و پایش لحظه ای و ساعتی میزان کلر باقی در نقاط مختلف شهر گردید که نتايج حاصل نشان داد كه آب شرب ماهشهر و بندر امام از نظر شاخص هاي بهداشتي خوشبختانه هيچگونه مشكلي نداشته و کلیه پارامترهای کیفی و کمی آن در حد مجاز و استاندارد می باشد.
وی خاطر نشان کرد : آب شرب شهرهای بندر امام و ماهشهر مانند سایر شهرهای استان بر اساس استانداردهاي بهداشتي و ملي تحت نظارت و پايش هاي ساعتي، روزانه و ماهانه، كلرسنجي ، باكتريولوژي و فيزيكوشيميايي كنترل كيفيت قرار دارد که كليه این آزمون ها توسط آزمايشگاههاي معتمد محيط زيست و مركز بهداشت استان نیز کنترل و تایید می شود. 
شیرانی از شهروندان خواست در مواجهه با هرگونه مشکلی در خصوص کیفیت و کمیت آب شرب مراتب را از طریق سامانه  تلفنی 122 اطلاع دهند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
comment
1
0
comment بابااون کانال رودورشوحصاربکشین که کسی توش نیفته باعث خرابی اب بشه احیاناجسدش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار