اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
 مراسم تقدیر از جهانگیر میرشکاری صدا بردار پیشکسوت سینمای ایران در افتتاحیه سی ودومین جشنواره بین الملی فیلم فجر برگزار شد.

در مراسم گرامی داشت جهانگیر میرشکاری صدابردار پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، فیلمی درباره او پخش شد که در این فیلم میرشکاری به بیان بخشی از خاطرات زندگی و حضورش در سینما و تلویزیون پرداخت .

برخی از هنرمندان از جمله محمود سماک باشی، داریوش فرهنگ ، سیروس الوند و بهرام رادان هم دراین فیلم بخشی از خاطرات دوران همکاری شان را با میرشکاری نقل کردند.

در فیلم یاد شده صحنه هایی از فیلم باشو غریبه کوچک ساخته بهرام بیضایی و هنرنمایی سوسن تسلیمی به نمایش درآمد که مورد تشویق حاضران در مراسم قرار گرفت.

در بخش دیگری از این فیلم هم عکسی از اهدای سیمرغ بلورین به میرشکاری توسط سید محمد خاتمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت و رییس جمهوری اسبق کشورمان نمایش داده شد.

پس از پخش فیلم، سیروس الوند و جهانگیر میرشکاری بر روی صحنه حاضر شدند.

الوند پیش از اهدای لوح تقدیر به جهانگیر میرشکاری اظهار داشت: قطعا جشنواره پرشکوهی با آسمانی پرستاره خواهیم داشت و جوانانی که امید ما هستند در آن شرکت می کنند ، به این دلیل از هم اکنون به آقایان رضا داد و ایوبی تبریک می گویم.

وی ادامه داد: روزی که همکاری با جهانگیر میرشکاری را شروع کردیم از صدابرداری در صحنه می ترسیدم چون به نسل دوبله تعلق دارم. در آن زمان محمود سماک باشی به من گفت: روزی صدابرداری صحنه همه گیر می شود که استاد همه مسعود کیمیایی هم این کار را انجام دهد.

این کارگردان سینمای ایران گفت: یکی از افتخارات میرشکاری این است که شمار زیادی از صدابرداران امروز شاگردان او بوده اند و به این دلیل ، به گردن صدای سینمای ایران حق زیادی دارند.

میرشکاری هم پس از دریافت لوح تقدیر گفت: از وزیر ارشاد و تیم سینمایی اش تشکر می کنم که شادی را به سینمای ایران بازگرداند و ممنونم که مرا شایسته تقدیر دانستید ، از بانوی بزرگ زندگی ام که 39 سال مراتحمل کرده است هم تشکر می کنم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
comment
0
0
comment مدتی از اعلام نقل وانتقالات شهرداری اهواز دست کشیدی شوشان قضیه چیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار