شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان اختلافات و بي‌برنامه‌گي‌هاي پيش آمده براي تيم‌ملي را خوب ندانست و گفت: در كل اين فوتبال است كه ضرر مي‌كند.
 
حسين فركي در ابتدا در خصوص ديدار روز گذشته تيمش مقابل سايپا اظهاركرد: روز گذشته يك بازي خارج از خانه برابر سايپايي داشتيم كه شرايطش به دليل استراحت خوبي كه داشت، با ما متفاوت بود.
 
وي بيان‌كرد: سايپا تيمي بدون حاشيه است و هميشه به دنبال ارايه يك فوتبال زيبا است، ضمن اين‌كه از كادرفني و بازيكنان خوبي هم بهره مي‌برد. به هر حال در اين ديدار ما هم به دنبال ارايه فوتبال زيبا بوديم ولي احساس مي‌كرديم كه نسبت به سايپا به خاطر بازي‌اي كه هفته گذشته با پرسپوليس داشتيم، خسته‌تر هستيم.
 
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان افزود: در اين بازي جعفري و شريفات را به دليل محروميت در اختيار نداشتيم و در كنار اين موضوع بنا به دلايلي، تغييراتي را در خط هافبك داشتم، ضمن اين‌كه هوا واقعا سرد بود و بازيكنان بسيار اذيت شدند. اين هواي سرد همراه با باد هم بود كه روي بازي تاثير گذاشت. در مجموع در اين شرايط، بازيكنانم تلاش بسياري كردند و توانستيم يك امتياز كسب كنيم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: البته باتوجه به شرايطي كه داشتيم، سه موقعيت خوب و صد درصدي گلزني مقابل سايپا كه موقعيت آن چناني روي دروازه ما به وجود نياورد، داشتيم. درنهايت اين هواي سرد و همراه با باد با يك بازي نسبتا سرد و بي‌روح توام شد.
 
فركي در ادامه عنوان‌كرد: براي ما نتيجه‌گيري تيم‌مان و تمركز روي كارمان در اولويت است و پس از آن هم نتيجه‌گيري ساير تيم‌ها براي‌مان مهم است. دقيقا اين هفته اتفاقاتي پيش آمد كه در كل به سود تيم ما بود. به هر حال باوجود اين‌كه خودمان نبرديم اما راضي هستيم به رضاي خدا.
 
وي همچنين درباره شرايط و لغو اردوي تيم‌ملي گفت: به هر حال اتفاقاتي كه در حال حاضر رخ مي‌دهد كلاف سر در گمي هم براي خود ما مربيان شده است. برنامه‌ها پيش‌بيني مي‌شوند و موقعي كه مي‌خواهند به مرحله عمل دربيايند، به طور ناگهاني لغو مي‌شوند كه اين نشان مي‌دهد ما در واقع روي برنامه‌هاي‌مان فكر نمي‌كنيم. در اصل ما عمل مي‌كنيم و بعد فكر مي‌كنيم.
 
مربي سابق تيم‌ملي افزود: مطمئنا با چنين روندي همين اتفاقاتي كه مي‌بينيد، به وجود مي‌آيد. با اين وضعيت اختلافات و بي‌برنامگي‌‌ها پيش مي‌آيد و تيم‌ملي و باشگاه‌ها هم ضرر مي‌كنند. به هر حال باتوجه به اين‌كه مشخص نيست اشكال كار از چه كسي است، نمي‌توان راجع به اين موضوع قضاوت كرد. در هر صورت به دليل اين‌كه هنوز نتوانسته‌ايم تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي لازم را داشته باشيم، اين اختلافات و مشكلات پيش مي‌آيد كه اين اتفاق خوبي براي باشگاه‌ها و كي‌روش نيست. با چنين وضعيتي اين فوتبال است كه ضرر مي‌كند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار