شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
رییس سازمان اوقاف کشور:
از آغاز امسال تاکنون یک هزار و 800 موقوفه در کشور از سوی مردم اهدا و وقف شده است.
حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی سه شنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان خوزستان اظهار داشت: برای اینکه حق و حقوق سنت وقف همچنان پایدار باشد باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه در نظام انقلاب اسلامی موقوفات کشور دوباره احیا شد باتاکید براهمیت وقف خاطرنشان کرد: برای ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ باید در زمینه وقف اطلاع رسانی به درستی انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود: هدایا و هزینه هایی که از سوی مردم برای مرمت و بازسازی بقاع و امامزادگان از سوی سازمان اوقاف دریافت می شود باید به درستی هزینه شود و این هزینه ها باید صرف ساخت و ساز و ماندگاری بقاع متبرکه شود.

رییس سازمان اوقاف کشور با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی بیان داشت: استقلال و عظمت و آزادی کنونی کشور به برکت قرآن و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: تاپیش از انقلاب اسلامی در هیچ سیاست بین المللی و منطقه ای ایران را به حساب نمی آوردند که به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر هیچ تصمیمی بدون در نظر گرفتن کشور ایران انجام نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین بیان داشت: با آغاز انقلاب شکوه مند اسلامی تاکنون مردم در همه عرصه ها وفاداری خود را به اهل بیت و قرآن و انقلاب نشان داده ند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار