شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
باحضورمعاون امنیتی استاندارخوزستان:
همایش بیعت با ولایت دریادلان شهرستان هندیجان با حضور دهقان معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و سرهنگ پاسدارهاتف مسئول قرارگاه ابالفضل (ع) سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان برگزارشد.
دراین مراسم دهقان معاون امنیتی استاندارگفت:دریادلان هندیجان همیشه دلیر و شجاع و با ایمانی بسیار راسخ و محکم بر انبوه مشکلات پیش رو زندگی فائق می آیند.و از فعالیت های روزانه و سختی ها عقب نشینی نمی کنند و جاری و سرزنده هستند.
دهقان از تاکیدات بسیار استانداربه شهرستان هندیجان دارد و افزود:دکترمقتدایی به بنده سفارش کرده است که مشکلات هندیجان را بطور ویژه دنبال کنم ما به خدمت گذاری شما مردم شریف افتخار می کنیم و همواره اعتمادما نسبت به مردم هیچ گاه کاسته نشده است.
سرهنگ هاتف نیز گفت:رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری باعث شداین انقلاب در طول حیات با برکت خود بسوی آرمانهایی که اسلام و حضرت امام (ره) برای آن مجسم کرده اندحرکت کند.
فرمانده قرارگاه ابالفضل افزود: از ویژگیهای انقلاب اسلامی اتحاد و همبستگی ملت عزیز برای حفاظت و حراست از آرمانهای اسلامی و انقلابی کشوراست.و شما مردم هندیجان مرزداران بسیارخوبی برای جامعه ما هستید و توانستید با خطر پذیری از این آب و خاک حفاظت کنید. تلاش شما صیادان هندیجانی فقط کاراقتصادی نیست بلکه درطول سالهای انقلاب و دفاع مقدس تنوانستیدوارد میدان شوید و با لنج های خود که مانند سپر دفاعی برای کمک به مردم آبادان به کار بردید و مدافعین آبادان را یاری دادید.
این مراسم به مناسبت دهه مبارکه فجر و در سالن تربیت بدنی و به همت و میزبانی سپاه پاسداران شهرستان هندیجان برگزارشد

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
وحید محتشمی
|
United States
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
comment
0
0
comment من شهروند هندیجانیم به نام وحید محتشمی افتخار می کنم که چنین دریا دلانی دارم آن هم در هندیجان.‏‎ ‎
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار