شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۶
آیین توریع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید رامهرمز برگزار شد.
آیین توریع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید رامهرمز برگزار شد.

استاندار خوزستان، حکم سرپرستی فرمانداری رامهرمز را صادر و صبح امروز در مراسمی توسط معاونت امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان در فرمانداری رامهرمز مصطفی سمالی‌زاده معارفه شد.

در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، امام جمعه این شهر اظهار کرد: دنیا محل تغییر و جابه‌جایی است و این مسئولیت‌ها دست به دست می‌شود و می‌گذرد و خوشا به حال آنانی که بتوانند حیات ابدی و دائمی آخرت خود را در این دنیا مهیا کنند.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی ادامه داد: سه اصل مهم در مدیریت اسلامی که شامل محبت، مشورت و قاطعیت است که یک مدیر را می‌تواند موفق کند.

در ادامه آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ابراز داشت: این پست‌ها، آمدن و رفتن‌های زیادی را به خود دیده است و نباید در بعد غیر معنوی آن غرق شویم لذا باید هوشیار بوده و غفلت نورزیم.

قدرت‌الله دهقان افزود: نباید دچار افراط و تفریط شویم زیرا اگر در این سمت و سو قرار بگیریم به نتیجه نخواهیم رسید و متوقف می‌شویم.

در آئین معارفه سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز، در حکمی از سوی استاندار خوزستان، مصطفی سمالی‌زاده، دارای دکترای علوم سیاسی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری رامهرمز معرفی و از زحمات و خدمات غلامعلی پشت یافته فرماندار پیشین رامهرمز قدردانی به عمل آمد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
آرش قنواتی
|
United States
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
comment
0
1
comment جناب مقتدایی عزیز . از حسن انتخاب جنابعالی جهت فرمانداری کهن شهر رامهرمز صمیمانه سپاسگزارم و برای دکتر سمالی زاده آرزوی موفقیت دارم. انشاءالله که در دولت "تدبیر و امید" گامهایی استوار در راستای آبادانی ایران عزیز برداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار