اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این شرکت رتبه نخست مدیریت مصرف و پیک بار را در گروه سوم کشور به خود اختصاص داد.

یداله حضرتی افزود: پس از ارزیابی اقدام های شرکت های توزیع نیروی برق در سراسر کشور در زمینه مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در سال 92، توزیع نیروی برق اهواز موفق به کسب رتبه نخست پیک بار و مدیریت سمت تقاضا در گروه سوم شرکت های زیر مجموعه توانیر شد. 

وی خاطرنشان کرد که مدیریت مصرف مقوله ای فراگیر، جامع و پیچیده شامل اقدام های فنی و فرهنگی متنوعی است و اهمیت مدیریت مصرف آن چنان زیاد است که به طور مستقیم به مشترکان تعرفه های مختلف ارتباط می یابد.

حضرتی گفت: به خاطر فعالیت های خوب مدیریت مصرف درسال های اخیر، کمترین چالش را با مشترکان در زمینه اجرای هدفمندسازی یارانه ها داشتیم و با وجود آن که پس از آزادسازی قیمت حامل های انرژی، قیمت انرژی برق نیز افزایش محسوسی داشت اما با تدبیر و هوشیاری مجموعه شرکت در بحث مدیریت مصرف و پیک سایی، این اتفاق بزرگ و دشوار به سلامت و با نتیجه مثبت و ایجاد کمترین مساله ای حاصل شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق توانیر نیز با تبریک این موفقیت در خصوص چگونگی ارزیابی های انجام گرفته شده گفت: پروژه های کاهش پیک بار از مهرماه تا مهرماه سال بعد سنجیده شده که این مدت زمان ارزیابی را در اصطلاح سال پیکی می نامیم و شرکت های توزیع نیروی برق کشور در این سنجش گذاری به سه گروه بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم شده اند.

ˈعلیرضا احمدیزدیˈ افزود: در این بخش بندی، شهرهای کوچک از شهرهای بزرگ تفکیک شده و جداگانه مقایسه می شوند که در این ارزیابی، شرکت توزیع نیروی برق اهواز در چارچوب تحقق اهداف صنعت برق به منظور اجرای اقدامات کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا در سال 92 با کاهش بیش از یک هزار و 500مگاوات از نیاز مصرف کشور در روزهای اوج بار شبکه سراسری برق محقق شد رتبه برتر در گروه سوم شرکت های توزیع نیروی برق کشور را به دست آورد. 

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: با توجه به این که ضرایب امتیاز دهی شرکت های توزیع برق تغییری نیافته، اما متوسط امتیاز شرکت ها در سال های اخیر افزایش یافته به طوری که حد متوسط امتیاز شرکت ها از 70 امتیاز در سال 90 به 83 امتیاز در سال جاری رشد کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار