شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
گردهمایی تشکل های کشاورزی به منظور هماهنگی با موسسه جهاد نصر با حضور مدیرعامل موسسه جهاد نصر کشور، مسئولین استانی موسسه، ریيس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر تعاون روستایی و مسئولین سازمان آب و برق خوزستان تشکیل شد.
در بخشي از اين گردهمايي، حمد دریس به نمایندگی از شرکت های تعاونی تولید خوزستان گفت: نماینده ای از طرف موسسه جهاد نصر در محل اجرای پروژه ها که دارای اختيارات کافی جهت رفع مشکلات کشاورزان وجود ندارد که این امر موجب ایجاد مشکلات در منطقه شده است.
رئیس نظام صنفی کشاورزی شادگان افزود: در شهرستان شادگان مزارعی وجود دارد که بیش از 4 سال است در اختیار پیمانکار موسسه جهاد نصر قرار داده شده و کشاورزان را از کشت و زرع محروم نموده و تاکنون به بهره برداری نرسیده که این مورد از طریق مسئولین موسسه جهاد نصر استان پیگیری شده و تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.
دریس ادامه داد: هیچگونه همکاری از سوی موسسه جهاد نصر با تشکلها از جمله تعاونیهای تولید وجود ندارد.
وی گفت: عدم دعوت از تشکلها که نماینده واقعی کشاورزان هستند در جلسات کارگاهی که با حضور مشاورین طرح و پیمانکار و خود موسسه جهاد نصر صورت می گیرد سبب عدم هماهنگی بین کشاورزان و موسسه شده است.
نماینده تعاونی های تولید استان خوزستان افزود: در حال حاضر هیچگونه دوره های آموزشی ترویجی جهت آشنایی کشاورزان از فواید پروژه صورت نگرفته که این امر باعث نگرانی مسئولین تشکلها شده است.
دريس در پایان با درخواست از توجه ویژه دولت به این امر، از ریاست سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مدیر تعاون روستایی و مسئولین سازمان آب و برق خوزستان تشکر و تقدیر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار