شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۰۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۵
ستاد روحاني  بايد به محدوديت‌هاي تصميم‌گيري آقاي استاندار توجه كنند به نظر من همه بايد استاندار را كمك كنند و بدون سهم‌خواهي‌هاي شخص محور به مطالبات برنامه محور فكر كنند و وقت فعالان سياسي و مسوولان و مديران را در اين مباحث تلف نكنند
بعد از مواضع و انتقاد استاندار از برخي سهم‌خواهي‌ها و مقاله‌اي تحت عنوان به كجا چنين شتابان در روزنامه كارون واكنش‌هاي متفاوتي صورت گرفت و علی الخصوص درخصوص اين سخن استاندار كه گفت: در دوره رياست‌جمهوري خاتمي به استاندار وقت (خرم) توسط اعضاي ستاد خاتمي مورد حمله و فشارهايي قرار گرفت كه نهايتا خرم استان را ترك كرد و... و در همين راستا محمد كيانوش‌راد، رئيس ستاد خاتمي در انتخابات 76 در پاسخ اين سئوال خبرنگار كارون كه آياد ستاد خاتمي با استاندار وقت (خرم) چنين برخوردهاي تندي داشته است؟ گفت: مقايسه ستاد روحاني و خاتمي مقايسه‌اي درست نيست هم از نظر وضعيت و ساختار و شرايط تشكيل ستادها و هم از نظر شرايط سياسي و... كيانوش‌راد(كربلايي) افزود: در يك سخنراني گفته شده است از سوي اعضاي ستاد خاتمي بيشترين حملات و فشارها به احمد خرم استاندار وقت خوزستان انجام شده است كه در نهايت زمينه ترك وي توسط ستاد فراهم گرديده است. در اين رابطه بايد بگويم كه اين امر درست نيست و صحت ندارد.
مسوول ستاد انتخاباتي خاتمي در سال 1376اظهار داشت: ستاد خاتمي حمله و فشاري به آقاي خرم نياورد البته ما در همان زمان هم عنوان كرديم كه سياست ما سياست اتحاد و حمايت و البته نقد مشفقانه است و ذكر اين نكته ضروري است كه ترك استان خوزستان توسط احمد خرم به هيچ عنوان به خاطر فشارها و حملات ادعا شده نبوده است و آگاهان نيك مي‌دانند رفتن احمد خرم دلايل ديگري داشت كه بنده از ذكر آن خودداري مي‌كنم؛ اما شما مي‌توانيد بعدا از خود خرم بپرسيد تا جواب آن را بشنويد. كربلايي افزود: در آن مقطع برخي از دوستان خواستار اعلام حمايت و صدور بيانيه حمايتي به وزارت كشور براي تداوم حضور خرم در استان بودند اما ستاد خاتمي در اين ماجرا دخالت نكرد.كربلايي درخصوص اختلاف قسمتي از ستاد روحاني با استاندار گفت: من اطلاعي از قضايا و موارد اخلاقي ستاد روحاني با استاندار ندارم اما فكر نمي‌كنم مسائل ريشه‌اي و عميقي وجود داشته باشد اما در كل بايد گفت كه اگر تعامل و گفت‌وگو با جريانات مخالف و منتقد امر پسنديده و درست است، همين سياق با دوستان و اعضاي ستادهاي روحاني امري پسنديده‌تر است(زيرا اينان دوستانند)، البته ستاد روحاني نيز بايد به محدوديت‌هاي تصميم‌گيري آقاي استاندار توجه كنند به نظر من همه بايد استاندار را كمك كنند و بدون سهم‌خواهي‌هاي شخص محور به مطالبات برنامه محور فكر كنند و وقت فعالان سياسي و مسوولان و مديران را در اين مباحث تلف نكنند و بهتر آن است همه در محيط‌هاي دوستانه مسائل را مطرح كنند و از شيوه‌هاي علني و رسانه‌اي پرهيز نمايند و...
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
6
6
comment با توجه به شناختی که از کربلایی دارم ، در صداقت او شک باید کرد !!!
comment
محمود
|
United States
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
3
2
comment به دوست عزیزی که در کامنت فوق نوشته اند: " با توجه به شناختی که از کربلایی دارم در صداقت او شک باید کرد." چند نکته را یاد اور میشوم : 1) در بیان نقد یا پاسخ ، اظهار نظر کننده میبایست نوع رابطه خود را با اظهار نظر شونده مشخص کند. مثلا بگوید که من اقای کربلایی را از فلان جا میشناسم.،2 هنگامی که اظهار نظر کننده از اظهار نظر شونده اعلام شک یا عدم صداقت مینماید باید شاهدی بر ادعای خویش داشته باشد مثلا بگوید کربلایی زمانی که مدیر فلان ارگان بود گفت:..... که بعدا خلاف ان ثابت شد. دوست عزیز گنگ و گمنام سخن گفتن و اظهار نظر نمودن در مورد دیگران خلاف اخلاق و کنش سیاسی سالم است. و زمانی فرمایش شما اعتبار پیدا میکند که ابتدا اعتبار شناخت خود از ایشان را اثبات و سپس صداقت یا عدم صداقت ایشان را با ذکر مصادیقی معتبر ثابت نمایید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
comment
1
3
comment اقاي كربلايي همه ميدانند جنابعالي چگونه راي اوردي و شدي نماينده مردم اهواز. در ان مقطع چون اكثريت مردم به ليست دوم خرداد گرايش داشتند جنابعالي بگونه اي برنامه ريزي كردي تا امثال فاضل عبيات و هدايت شاهيني و پيش بين در اين ليست قرار نگيرند يا [...] شوند چون با حضور اين افراد كه هم از جنابعالي شناخته شده تر بودند و هم از پشتوانه توده اي برخوردار بودند چندين برابر جنابعالي راي مي اوردند اما شما فردي مثل [...] كه هيچ سابقه اي در استان نداشت و مردم حتي فاميل ايشان را هم درست تلفظ نميكردند و از همه مهمتر اينكه وي در موعد تبليغات رياست جمهوري براي دفاع از رساله اش در ايالت كبك كانادا بسر ميبرد و حتي در روز دوم خرداد در ايران نبود كه راي بدهد را فقط بدليل داشتن رفاقت با خودتان درون ليست گذاشتيد تا چهارسال ايشان را بعنوان يك نماينده خنثي به مردم اهواز تحميل نماييد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
3
0
comment احسنت آقای کربلایی
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
0
5
comment آقای محمد کیانوش راد !!!
یادتان رفته زمانی که همه چیز در دست شما و رفقای مشارکتی بود ! زمین و زمان را به هم دوختی تا یک جوان سی و سه ساله معاون سیاسی امنیتی استان مهمی مثل خوزستان شود ؟!!!
یادتان رفته حمایت همه جانبه جنابعالی و رفقای همفکرتان از یکی از جریانات [...]مسئله دار باعث بروز چه مسائلی در استان شد ؟!!!
آقای کیانوش راد شما امروز دارید از آب گل آلود ماهی می گیرید !!! امروز هدف شما ایجاد اختلاف بین استاندار و ستاد روحانی است و وقتی به این هدف رسیدید آن وقت بر علیه شخص مقتدایی اقدام می کنید !!!
خاطرتان هست در اولین جلسه ای که با استاندار مقتدایی داشتید ، آقای ( م ) و آقای ( ج ) و آقای (ش ) چطور مقتدایی را متهم کردند که قوم گراست ؟!!! خاطرتان هست مقتدایی چه جوابی داد ؟؟؟
شما اگر دلسوز استان بودید در جلسه محفلی توسعه خوزستان از افرادی که به این استان جفا کردند دعوت بعمل نمی آوردید !!!
مردن استان شما را خوب شناخته اند !!! حنای شما رنگی ندارد !!! همین که به برکت دولت تدبیر و امید امروز شما می توانید مصاحبه کنید و از لاک خود بیرون آمدید خدا را شکر کنید و لطفا دست از ایجاد اختلاف در استان بردارید ...
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
comment
2
0
comment ادمین محترم لطفا تمام نظراات رو خارج از سلایق شخصی منتقل کنید. و رسم امانتداری را در اخلاق رسانه ای بجای اورید. با سپاس محمود.
comment
از بندر ماهشهر
|
United States
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
comment
1
0
comment ضمن احترام به همگان ، توصیه می کنیم همه تقوی را
پیشه کنیم تا به عالت نزدیکتر شویم .
چرا در استان ما ،تخریب وتوهین جای نقد وارشاد می نشیند ؟
با اینگونه سخن ها برادر عزیز ،ما به شعور مردم اهانت
کرده ایم .مردم ما لیست را دیدند وافراد را شناختند و
رأی دادند . مگر جناب کربلایی با زور یا تهدید یاتطمیع
یا....از مردم رأی گرفت ؟ ودو عزیز دیگر (دو کاندیدای)
دیگر هم همینطور ...
در ضمن آیا در شأن گوینده عزیز است که خرم را ستاد خاتمی از استان فراری داد ؟
عزیز دل برادر آن روز بچه های ستاد آقای خاتمی یکی از حرف هایشان این بود که ظرف ومظروف با هم سازگار باشند .
اگر این حرف امروز هم بر زبان آنان که همیشه نقش نردبانی را به بهترین وجه بازی کرده اند ، ساری وجاری می شود بد است بفرمایید تا نگویند .
برادر ،می گویند ظرف با مظروف نمی خواند . این بد است ؟ بفرمایید نگویند .
اما اینکه به اصطلاح ماهشهری ها(که کانه و جنگر پیسناده ) این درست نیست .
آقای کربلایی از شخصیت های خوزستان وایران است و
افتخار ماست .
بیاییم انصاف را در همه حال وجه همت خود قرار دهیم .
دنبال بهانه نباشیم . هر وقت نتوانستیم وجدانأ دنبال مقصرنگردیم ونباشیم .
پیام مردم در خرداد ۹۲ باز خوانی شود .لطفأ. ممنون
comment
احمد
|
United States
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
comment
0
1
comment پیامی با عنوان ماهشهری فرستادم ،خیلی هم محترمانه ، چرا درج نفرمودید ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار