شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۵۷۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۸
دکتر جاسم جادری:
از طرف ستاد دکتر حسن روحانی و مردم عرب خوزستان این حرکت را به شدت محکوم می کنیم و قطعاً با رییس جمهور و جناب دکتر شمخانی موضوع اعتراض مردم و جفایی که در حق آنان شده است را پیگیری خواهیم کرد.
ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم است.
دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و رییس ستاد دکتر حسن روحانی در استان خوزستان  در ارتباط با اهانت سریال سرزمین کهن به بختیاری ها گفت: من به عنوان مسئول ستاد دکتر روحانی چنین جسارتی را به ایل غیور بختیاری محکوم می کنم. سابقه مبارزات تاریخی و انقلابی ایل غیور یختیاری بر هیچ کس پوشیده نیست، امیدوارم که این موارد غیر قابل قبول و غیر منطقی دیگر تکرار نشود تا شاهد جریحه دار شدن احساسات مردم شریف ایران و اقوام مختلف کشورمان نباشیم. این حرکت از جانب هر کسی که بوده یک حرکت انحرافی، غیر اخلاقی و غیر انسانی است.

وی ادامه داد: از مسئولین صدا و سیما و کسانی که این برنامه ها را تدارک می بینند انتظار داریم نظارت بهتری به چنین کارهایی داشته باشند. رییس ستاد دکتر حسن روحانی در خوزستان ادامه داد: ایل بختیاری از زمان مشروطیت و در طول انقلاب جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس ثابت کردند مردمی غیور و وفادار به انقلاب و اسلام هستند و سربازانی واقعی برای کشور بوده اند. چنین حرکات نسنجیده و مغرضانه در جهت تضعیف همبستگی ملی بوده و از جانب هر کسی که سر بزند محکوم است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اگر در این فیلم و اهانت ی که به بختیاری های عزیز شده است تعمدی در کار بوده است که وای به حال کسانی که این حرکات را انجام داده اند. وی گفت: من به سهم خودم در دفاع از ایل غیور بختیاری که خود من افتخارم این است مدتی میان آنان در مسجدسلیمان زندگی کرده ام و از نزدیک با غیرت و مهمان نوازی آنان آشنا هستم و از طرف ستاد دکتر حسن روحانی و مردم عرب خوزستان این حرکت را به شدت محکوم می کنیم و قطعاً با رییس جمهور و جناب دکتر شمخانی موضوع اعتراض مردم و جفایی که در حق آنان شده است را پیگیری خواهیم کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
زمان بابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
2
7
comment اقای دکتر جادری ممنون
من بعنوان یک عضو کوچک جامعه بزرگ بختیاری از شما و همه مردم عرب غیور کشورمان که همیشه بعنوان برادرانی باغیرت . منش و بزرگی خودتان ثابت کرده اید تشکر می کنم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
5
comment درود برشرف بختياري و ايراني و ايراني زاده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
0
4
comment درود بر همه مردان و زنان خوزستان با غیرت لر و عرب و بختیاری افتخار ایران
comment
تدبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
comment
2
5
comment [...]ما بختیاری های ستاد شهرستان های دکتر روحانی در عمل فهمیدیم که شما ما را فقط برای ترقی خود خواستید و بعد همه را رها کردید و چند نفر از خوزستان به هرمزگان بردید که هیچکدام نه بختیاری بودند و نه عضو ستاد و با چند جلسه سوری در حمایت از اعضاء ستاد فکر کردید ما ساده هستیم!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
comment
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
comment
comment شما اگه [...]به برادر خودت رای میدادی....
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
comment
comment اقای [...]به افرادی که در ستادفعالیت داشتند پیشنهادشد خوداقایان گفتند در شان مانیست اسم میبرم برات خواستی
comment
مهرداد بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
comment
1
0
comment بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر جادری
علاوه بر خدمات بختیاری های سلحشور خدمات هیچیک از اقوام سریلند ایرانی چه از عرب و لر و کرد و ترک و بلوچ و مازنی و گیلکی و ترکمن و... بر هیچ انسان با بصیرتی پوشیده نیست لذا تجمع اقوام مختلف است که ایران را بر قله های عزت استوار و اینده کرده است از طرفی اگر رشادتهای همین اقوام نبود ایرانی وجود نداشت!!!
نتیجتا اهانت به ساحت هیچ یک از اقوام پسندیده نیست و باید با خاطیان امر برخورد در خور شود.
لازم می دانم به نمایندگی از غیور مردمان بختیاری از اعراب سلحشور خوزستان برداران دینی و عزیز ما بختیاری ها که در همه حال یار و یاور برای هم بوده اند نهایت قدردانی را داشته باشم و بگویم که ما بختیاری ها از داشتن همچنین برادرانی بر خود می بالیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار