شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:قوم بختیاری با اعتراض مدنی و آرام خود در خصوص سریال ˈسرزمین کهنˈ،نشان داد که ولایتمدار، باغیرت و قانون مدار است و وفادار ارمان های نظام است.
ˈقاسم سلیمانی دشتکیˈ روز پنجشنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری افزود: از مردم این قوم وفادار به نظام، مسئولان امنیتی و فرمانداری ها و اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها در خصوص انجام کار فرهنگی در خصوص مطالبات و دغدغه های قوم بختیاری نیز قدردانی می شود.

ی با بیان اینکه غیرت، قانونمداری، ولایتمداری و اعتماد به مسئولان از ویژگی های قوم بختیاری است، ادامه داد:از مسئولان صدا و سیما نیز به دلیل توجه به اعتراض ها و دغدغهخ های مردم تشکر می کنم.

سلیمانی دشتکی با بیان افتخارات قوم بختیاری در طول تاریخ به ویژه دوران مشروطه، دفاع مقدس و رشادت های آنان در صحنه های دفاع از کشور، اضافه کرد:رشادت های قوم بختیاری در خور شایستگی این قوم، تبیین و تشریح نشده است.

سلیمانی دشتکی مشروطه خواهی قوم بختیاری را بر اساس شریعت مداری و بر پایه مبانی اعتقادات اسلامی این قوم خواند و افزود:نخبگان و پژوهشگران نیز باید با تحقیق و پژوهش، این رشادت ها را به رشته نگارش درآورند.

سلیمانی دشتکی بر لزوم نظارت بیشتر بر تولید سریال ها و فیلم ها در کشور تاکید کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
عبدالله
|
Netherlands
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
comment
0
0
comment قانونمداری، ولایتمداری و اعتماد به مسئولان از ویژگی های قوم بختیاری بوده و هست اما اقدام دادستانی محترم جایگاه دیگری دارد تا چنین اتفاقی در رابطه با اقوام دیگر پیش نیاید این موضوع چندین مساله را بوجود آورده است : 1- تحریک و تشویش اذهان عمومی 2- توهین 3- تحریف تاریخ منابع خواسته شود 4-
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار