شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
عبدالرحیم سوارنژاد: روز سه شنبه 29 بهمن همه شبکه های رسانه ملی در تمامی بخش های خبری و نیز خبرگزاری های داخلی از قول رییس سازمان بازنشستگی کشوری اعلام نمودند:عیدی بازنشستگان کشوری به مبلغ0000 503 ریال در ساعت 24 امشب به حساب آنان واریز می شود و قابل برداشت است!
 هنوز (یک اسفندماه) عیدی بازنشستگان به حسابشان واریز نشده است. یعنی اینکه راست نگفتند! و اما عدم راستگویی را هیچکدام از شبکه های خبری پخش نکردند و در این سکوت ،ازسوی مسئولین نیز عذرخواهی نشد.
 یعنی اینکه هردو طرف عادت کرده ایم ما به شنیدن وعده های توخالی و آنان به دادن وعده ها برای ماندن خویش !!
لااقل منت بر دوش خسته و پشت شکسته این قشر مگذارید!

چه ضرورتی دارد وقتی توان انجام امری میسر نیست راست نگوییم، خواهش داریم اگر کاری نمی کنید راست بگویید که اعتراف می تواند شرط بهتری برای ماندن باشد تا نا راستگویی!

 براستی اگر این امر در هر کشوری که ادعای دین ندارد انجام می گرفت از محضر مردم عذرخواهی نمی شد؟ اگر بر ناتوانی اعتراف گردد و بهانه نیاورد بهتر نیست؟ تا ناراستی را به درون جامعه منتشر سازیم و اعتماد را از مخاطبین سلب نماییم و با این بی اعتمادی بذر ناامیدی را بکاریم و الگویی نامناسب ارائه کنیم!؟
 آری هنوز عیدی واریز نشده است یعنی راست بگوییم ! عادات بد را ترک کنیم و ما دیندار هستیم و اهل دین راستگوهستند،می توان یک عذرخواهی ساده نمود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار