شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
شیخ کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز
شهر اهواز دارای مشکلات بسیار فراوانی است و کسی حق ندارد با صحبتهای تفرقه انگیز انرژی اعضای شورا را گرفته و تصمیم گیری های مفید و کارساز شورا در جهت آبادانی هر چه بیشتر شهر جلوگیری کند. سواری ابراز امیدواری کرد با وحدت همدیگر بتوانیم به مردم شهید پرور اهواز خدمت صادقانه بکنیم.

به گزارش شوشان / کامبیز بهادری

شیخ کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز و رئیس کمیسیون مشارکتها و سرمایه گذاری شورای شهر در واکنش به صحبتهای اخیر یکی ازاعضای شورا که موجب تهمت به اعضای شورا گردید گفت: من شرمنده خون شهدا هستم که با این چنین صحبتهایی در جلسه شورا شهر اهواز ، شهری که میزبان رزمندگان و شهدای اسلام بوده چنین صحبتهایی شبهه انگیز و ناروا در آن زده می شود .

وی در ادامه افزود : ما با هم می توانیم شهر را بسازیم و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به تنهایی و یا با طایفه عقبه خود می تواند شهر را بسازد.

شهر اهواز دارای مشکلات بسیار فراوانی است و کسی حق ندارد با صحبتهای تفرقه انگیز انرژی اعضای شورا را گرفته و تصمیم گیری های مفید و کارساز شورا در جهت آبادانی هر چه بیشتر شهر جلوگیری کند . عضو هیات رییسه شورای شهر اهواز  ابراز امیدواری کرد با وحدت همدیگر بتوانیم به مردم شهید پرور اهواز خدمت صادقانه بکنیم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
comment
0
0
comment شيخ شما به اين ميگى تهمت. پس واقعيت به چه ميگن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
comment
0
1
comment چه خبره؟؟؟ هرچیزی حدی داره. هر کدام از اعضای شورای شهر عطسه میکنند خبرش در شوشان است. خودتان نگاه کنید و قضاوت کنید.کمی در انتشار اخبار و یادداشتها دقت کنید. چشم بسته همه چیز انتشار ندهید. میشد تحت عنوان اخبار شورای شهر خلاصه ای از مطالب همه اعضای شورای شهر را منتشر میکردید و در جایی که خبر یا موضوعی برای مردم اهمیت دارد آن را پررنگ تر ارایه میدادید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment شيخ اين طرح را بايد شما بعنوان الگو عنوان مى كرديد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
comment
0
0
comment شيخ شما بايد استقبال مى كرديد از شما انتظار ديگرى داريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار