شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۸۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
شاید خاصیت خبرهای تلخ و ناگوار از دست دادن دوستان این باشد که انسان را بیش از هر گزاره دیگری به فکر کردن و ورق زدن صفحات ذهنی وادار می کند. این اوراق ، حس نوستالژی را در ذهنت زنده می کند و بیشتر از هر چیز دیگر، لحظات خوش قبل از حادثه را برایت تداعی می کنند.
اما وقتی به یاد می آوری که برای ایجاد این لحظات خوش در کنارهم بودن، چه سختی ها کشیده اید و با پایان کار، چه انسان هایی را شاد نموده اید، چه سربلندی ها و چه افتخاراتی را برای ملت ایجاد کرده اید و در چه لحظات سختی، کشور از نیازی ، بی نیازساختید، یاد کسانی خواهید بود که سبب ساز این افتخارات بودند.
مرحوم نصرت اله اسپیاری، مدیرعامل اسبق مناطق نفت خیز جنوب، از این دست مدیران بود که یاد لحظات خوش با آنها بودن، همچنین یاد سختی ها و تلاش هایی خواهد بود که برای سربلندی کشور عزیزمان ایران، انجام گرفته است. او که در خانواده نفت رشد کرده بود جزء اولین متخصصان رشته مخازن نفت در کشور بود که بی ادعا سال ها از سمت های پایین شروع کرد و با مسولیت پذیری خود بویژه در دوره دفاع مقدس که با ارائه طرح های ابتکاری همچون تولید بنزین در پتروشیمی بندرامام و ماهشهر، کشور را از تنگنا های فراوان رهانید، نشان داد این شرف آدمی است که او را بالا می برد و نه مقامی که به او داده می شود.مرحوم اسپیاری در دوران مسولیت خود بعنوان مدیر عامل مناطق نفت خیزجنوب، پروژه های بزرگ و عام المنفعه ای را برای مردم خوزستان اجرا نمود که اثرات آن تا سال های سال برای مردم این دیار بخصوص مردم شریف اهواز باقی خواهد ماند. روحش شاد، یادش گرامی باد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
comment
0
1
comment خدا وند رحمتشان كند جايي خواندم كه ايشان حتي در عملي كردن فرمان امام ره مبني بر شكست حصر آبادان هم سهم داشتند مربوط به رها كردن نفت خام لوله انتقال نفت به آبادان در شهريور ١٣٦٠در رودخانه كارون نزديك روستاي مارد كه متجاوزان بعثي در شرق كارون را با شعله ور شدنش غافلگير و دستپاچه كرد و نهايتا به شكست و تسليمشان واداشت! افسوس كه جايشان خاليست.
comment
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
comment
0
1
comment جناب آقای عالیپور حق مطلب را ادا کردی، خدا وند رحمتشان كند ضمنأبا توجه به منش جنابعالی آیندگان هم برای شما همین مطالب را خواهند نگاشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار