شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
شوشان – اميد فراز: استان خوزستان يكي از قطب هاي مهم توليد محصول ذرت بشمار مي آيد. به همين منظور نخستين نشست تخصصي ذرت با حضور رييس سازمان بسيج مهندسين كشاورزي كشور و جمعي از مسئولين محلي، اساتيد، محققين، كارشناسان خبره و كشاورزان پيشرو توسط سازمان بسيج مهندسين كشاورزي خوزستان و با همكاري جهاد كشاورزي در اهواز برگزار شد.
رييس سازمان بسيج مهندسين كشاورزي خوزستان هدف از برگزاري اين گردهمايي را بهينه سازي توليد ذرت در استان برشمرد. ايمان خاكسارپور گفت: در این همایش، کشاورزان و متخصصان کشاورزی به بررسي راهکارهای کشت و کار ذرت دانه‌ای پرداختند.
دكتر محمد رضا جهانسوز رييس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی كشور هم در اين گردهمايي با اشاره به اينكه بر خلاف آمارهای موجود در مورد تولید محصولات کشاورزی، همچنان در بیشتر محصولات راهبردی با کمبود مواجه هستیم بر ضرورت توجه به توليد داخلي و تكيه بر دانش بومي در بخش كشاورزي تاكيد كرد.
محمد قاسمي نژاد معاون بهبود توليدات گياهي جهاد كشاورزي خوزستان هم در اين گردهمايي، حضور بسيج در عرصه هاي مختلف را قابل تحسين برشمرد و ابراز اميدواري كرد بسيج مهندسين كشاورزي خوزستان بتواند با برگزاري چنين نشست هايي، اقدامات خوبي در راستاي رونق كشاورزي بردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار