شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
فرماندار اهواز:
تا زمانیکه شورای شهر اهواز با حاشیه همراه باشد نمی توان شاهد تصویب مصوبات راهبردی برای شهر اهواز بود.
فرماندار اهواز گفت: اعضای شورای شهر اهواز بهتر است به جای پرداختن به حاشیه ها به فکر حل مشکلات شهر اهواز و شهروندان باشند.

عبدالعزیز فدعمی در خصوص وضعیت شورای شهر اهواز و حاشیه هایی که توسط برخی از اعضا در جلسات اخیر این شورا ایجاد شده گفت: حضور در شورای شهر برای هر کدام از اعضا فرصتی است که باید از این فرصت در راستای پیشرفت و توسعه شهر اهواز استفاده شود.

وی بیان کرد: اعضای شورای شهر اهواز نمایندگان مردم این شهر هستند و باید برای حل مشکلات مردم اختلافات را کنار گذاشته و وارد حاشیه نشوند.

فرماندار اهواز با اشاره به این که از طریق انتشار اخبار در جریان اختلافات برخی از اعضا و حاشیه سازی برخی از اعضای چهارمین شورای شهر اهواز قرار گرفته است گفت: بررسی مصوبات شورای شهر اهواز بر عهده فرمانداری اهواز است اما تا زمانی که شورای شهر اهواز با حاشیه همراه باشد نمی توان شاهد تصویب مصوبات راهبردی برای شهر اهواز بود.

فدعمی افزود: در کلان شهر اهواز کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد و بهتر است اعضای شورای شهر به دور از حاشیه به فکر حل مشکلات این شهر باشند.

گفتنی است؛در جلسات هفته های اخیر شورای شهر اهواز ،اختلافات اعضای شورای شهر به گونه ای شدت گرفت که منجر به درگیری لفظی بین برخی از اعضا شده است تا جایی که رییس شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور خود مصرانه خواستار پایان دادن به اختلافات اعضای چهارمین شواری شهر اهواز شد .

در بیست و نهمین جلسه شورای شهر اهواز (دوشنبه هفته گذشته) کار به جایی کشید که برخی اعضا برای چندمین بار به نشانه اعتراض جلسه شورای شهر را ترک کردند.

این در حالی است که شورای سوم شهر اهواز نیز به دلیل اختلافات برخی اعضای شورا منحل شد و استاندار خوزستان(سید جعفر حجازی) به عنوان عملکرد شهرداری ،شهردار اهواز را انتخاب و بر عملکرد شهردار اهواز نظارت داشت
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
comment
0
0
comment لازم است به عرضتان برسانم آقای کتانباف شهرداراسبق راشورای اسلامی سوم انتخاب کرده اند.
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
comment
0
0
comment سلام و درود بر فرماندار مردمی و خاکی شهرستان اهواز:جناب آقای فدعمی بزرگوار از نگرانی به حق شما در مورد کلانشهر اهواز و شورای شهر را به دقت مطالعه نموده و امروز از خداوند سپاسگزارم که هنوز در این استان افرادی دلسوز وجود دارند.ای شورای شهر اهواز از نصیحتهای فرماندار عزیز استفبال نموده و سرنوشت این شورا را عاقبت به خیر نمائید.البته تا امروز شما از نقد مطبوعات و استاد نیک سرشتها و دیگر عزیزان استقبال نکرده و تا آنجا که اینجانب اطلاع داشته تازه می گوئید مطبوعات و نیک سرشتها چوب لای چرخ شورا می گذارند.ای کاش اندکی سرنوشت شورای سوم را سرلوحه امورات خود قرار می دادید.
comment
نيك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment دورد برفرماندار دلير
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار