شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
انتخابات هیئت فوتبال خوزستان بزودی برگزار می شود و مجمع رئیس جدید این هیات را انتخاب خواهد کرد. بسیاری از علاقمندان و اهالی فوتبال خوزستان از هدایت ممبینی داور بین المللی فوتبال خواستند در این انتخابات کاندیدا شود و اخیرا شنیده شده وی نیز این پیشنهاد را پذیرفته و به جمع کاندیداهای انتخابات پیوسته است.
به نظر می رسد کاندیداتوری هدایت ممبینی از چند نظر حائز اهمیت است و انتخاب وی بعنوان رئیس هیئت فوتبال استان می تواند فرصت مناسبی برای فوتبال و ورزش خوزستان باشد. 
هدایت ممبینی یکی از داوران بنام و بین المللی فوتبال ایران است که در جامعه ورزشی دارای اهمیتی خاص است. وی علاوه بر حضور در عرصه های ملی و بین المللی بعنوان یک داور موفق و بدون حاشیه و همچنین کارشناش برنامه های ورزشی تلویزیونی، بدلیل اخلاق ورزشی و ارتباط مردمی خوب می تواند بهترین گزینه برای ریاست هیئت فوتبال خوزستان باشد. همچنین وی بدلیل همین ویژگی های مثبت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز توانست اعتماد مردم این کلانشهر را بدست آورد و با حدود 35 هزار رای و کسب رتبه دوم انتخابات، بعنوان عضو شورای شهر اهواز انتخاب شد و اینک ریاست کمیسیون ورزش و جوانان شورا را بعهده دارد. 
به گزارش ذره بین، گفتنی است تعارفات سیاسی برای در اختیار گزاردن ریاست هیات های ورزشی به سیاسیون و مسئولین یکی از آفت های جدی و عمده است به طوری که هر عنصر سیاسی برای تکمیل رزومه خود نیم نگاهی به تصدی یکی از هیات های مهم دارد که معمولن این نفوذ در بین ورزش کاران و تیم ها را هم خرج انتخابات های خود و جناح متبوع شان می کنند بی آنکه از نفوذ مدیریتی خود برای پیش برد امور ورزشی موکلان خود استفاده نمایند. اعتماد ورزش کاران به درون خود می تواند اما معادلات را تغییر دهد و کار را به دست کاردان بسپارد که لازمه آن مرعوب نشدن در مقابل اسم و رسم کسانی است که برای تصدی گری هیات ها خود را مطرح می کنند. این مصیبت هنگامی عمیق تر می شود که دریافت دیگر خبر چندانی از تیم های مستقل مردمی نیست و به نحوی از انحاء تیم های مختلف سعی می کنند برای ادامه بقاء خود را به شرکت های بزرگ و صنایع یا چهره های سرشناس وصل کنند که آ
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار