شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
مسعود مصدقی
مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های خوزستان گفت: کامیون‌های عراقی از 28 اسفند ماه امسال تا 5 فروردین ماه سال آینده نمی‌توانند در جاده‌های استان تردد کنند و در صورت مشاهده نیروی انتظامی کامیون را توقیف می‌کند.
به گزارش شوشان-سحر اسفندیاری :مصدقی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان خاطرنشان کرد: حضور کاروان‌های راهیان نور در استان باعث شده است تا محورهای ما ترافیک بالایی داشته باشند به همین دلیل برای افزایش سطح ایمنی از همه دستگاه‌های متولی راه می‌خواهم تا با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمت‌رسانی بهتری به مردم انجام دهیم.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای طرح نوروزی در نظر داریم می‌توان به استفاده از ناوگان مناسب برای خدمت رسانی بهتر به مردم، ارائه تغذیه مناسب در طول سفر، توجه به بخش بهداشت، استفاده از لباس فرم برای رانندگان و بلیط فروشان، پخش فیلم با موضوع حقوق مسافر و کاهش تاخیر‌ها اشاره کرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان با اشاره به افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌ها در ایام نوروز عنوان کرد: ناوگان اتوبوس‌ها وضعیت مطلوبی دارد هرچند که جا برای کار فراوان است و ماهم سعی خواهیم کرد این ناوگان را نوسازی کنیم.

مصدقی در  ادامه افزودند: سواری‌های شخصی که در بیرون از پایانه‌ها اقدام به مسافر کشی می‌کنند باعث شده تا 30 درصد از مسافران پایانه کاهش یابد ‌که این کار ضربه به بخش حمل و نقل می‌زند و ماموران باید با آن‌ها برخورد کنند


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
comment
0
0
comment عجب تیتری عجب متن مرتبطی.
احسنت احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار