شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۷۰۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین سپهر:
چرا نظام را با علایق هنری مردم درگیر می کنید؟ چه سودی عاید نظام می شود !؟حالا به سید جلیل القدر مردم ما توهین می کنند؟ سیدی که بسیجی رزمنده است.
عبدالرحمن نیک سرشت : آن روز که فرهنگسرای علاءالدین را دفن کردند و متولیان  امور فرهنگی  استان خوزستان سکوت پیشه کردند با این وصف دانستم که دیگر آنان  نسبت به سکانداری خود در برنامه های فرهنگی به مشکل برمی خورند.

وقتی گروهی  سلیقه ای هنرهای مجاز و فرهنگ اسلامی را منهای تفاسیر قانونی و اراده ی حاکمیت تفسیر به رای می کنند و هر روز فضای فرهنگی استان ما را با چالش های صوری مواجه می نمایند و اهداف سیاسی خود را پی می گیرند .آن می شود که جمعیت ها درهنگام اندک تلنگری برآشوبند!!

 وآن شود که در قضیه ی سریال سرزمین کهن دیدیم.

براستی شادروان بهمن علاءالدین و دکتر اصفهانی چه تفاوتی باهم در حرفه ی خوانندگی دارند؟چه کسی یا کسانی دوست ندارند فرهنگ سرایی به نام علاءالدین در اهواز دایر باشد و براستی این کار یعنی دفن فرهنگ سرای علاءالدین که بودجه ی ردیف دولتی در دولت احمدی نژاد تخصیص داده شد چرا به این حال و روز افتاده باشد و چرا دولت جدید و استاندار خوزستان در مقابل این امر تا کنون سکوت پیشه کرده است؟

 براستی چرا همه ی متولیان امور فرهنگی در استان چشم و گوش خود را نسبت به این رویداد بسته اند. این حرف حساب را ما پیش چه کسانی ببریم. 

حالا جسته گریخته شنیدم کنسرت های موسیقی هنرمندان مجاز کشوری که با مجوز اداره ی ارشاد اسلامی در ایام نزدیک به نوروز در استان برگزار می شود توسط برخی از افراد که بعضا خود را متولی تر از متولیان فرهنگی دانسته و در انظار عمومی به گونه ای به مردم نشان می دهند که در این  زمینه شکاف اساسی در قضاوت های فرهنگی وجود دارد.

این چند گانگی های فرهنگی تاکی!!چرا بعضی از رسانه ها آتش بیار معرکه می شوند .یک بام چند هوا تاکی!!

جناب آقای استاندار
چرا روز روشن به یک روحانی به یک سیدجلیل القدرکه سالیان سال به فرهنگ کشور خدمت کرده است به بهانه ی این که وظیفه ی شغلی اش را انجام داده است جسارت می کنند؟

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید لطف الله سپهر که از استان  کهگیلویه  گرفته تا کل منطقه ی بهمه ای نشین و نیز ایل جلیل بختیاری دارای شان ومنزلت خاصی می باشد چرا مورد اهانت و بدگویی  افرادی واقع شود که معلوم نیست چه می خواهند؟
 
 "آقای سپهر باید بداند که غیرت و اعتقادات دینی مردم خداجوی خوزستان اجازه نخواهد داد استان خوزستان به جولانگاه دلالان عرصه فرهنگ و هنر برای نیل به جیب زدن میلیارد‌ها درآمد نامشروع به قیمت به اهتزاء گرفتن باورهای دینی مردم تبدیل شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که بنا به گفته نماینده معزز مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری «مجوز این وزارتخانه برای برپایی این برنامه‌ها مجوز شرعی محسوب نمی‌شود.» هیچ‌گاه فرصت صدور مجوز برای برگزاری این گونه برنامه‌های مخرب فرهنگی را نخواهد یافت.
اگر متولیان امور فرهنگی استان خدای نکرده فکر می‌کنند می‌توانند جلوی اعتراض مردم خداجو را بگیرند با‌شناختی که از غیرت دینی مردم داریم به صراحت می‌گوییم این گوی و این میدان!
اما دلالان عرصه فرهنگی که بنا حق خود را در پشت سنگر فرهنگ و هنر پنهان کرده‌اند باید بدانند که آرزوی به تاراج بردن فرهنگ و هنر را برای نیل به پر کردن جیب‌های خود را به دلیل بیداری مردم و هوشیاری علمای دلسوز به گور خواهند برد.

همه می دانیم که  حجه الاسلام سپهر  از نیروهای ارزشمند و واثق اصولگراست . آیا این رسالت قلم است که ما به متولیان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه انتقاد کنیم ؟ 

جناب حضرت آیت الله جزایری
 روزی که فرهنگسرای علاءالدین را به زور دفن کردند من اعتراض کردم عده ای گفتند خودت را برای آوازخوان ها خراب نکن!!شما بچه بسیجی هستی .شما بچه مسجدی هستی.عرض کردم قوم من خاطرات پدری شان را در اشعار و ترانه های علاءالدین می جویند و علاالدین در فارس زبان ها و لرها به خصوص بختیاری ها ی ایران محبوبیت خاصی  دارد. چرا نظام را با علایق هنری مردم درگیر می کنید؟ چه سودی عاید نظام می شود !؟

 حالا به سید جلیل القدر مردم ما اهیانت می کنند؟ سیدی که بسیجی رزمنده است. در بسیاری از مسندهای حکومتی شاذ مسئولیت داشته و مورد وثوق معظم له  می باشد.آیا من حق ندارم اعتراض کنم و از ایشان حمایت کنم. و از حضرتعالی بخواهم که در مقابل این هجمه ها بیایستید؟      

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۵
comment
comment
محمد راشدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
comment
0
0
comment احترام به قانون واستفاده ازادبیات متین موجب پیشرفت وتوسعه ی اخاقی می شود ولی مورد عتاب قراردادن مسوولین خدوم به بهانه دفاع ازارزش هاتوجیه ناپذیراست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
comment
0
0
comment چرخش از سيد خلف به سمت سپهر ؛ تاكتيك جديد نيك
comment
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
comment
0
0
comment به بهانه ی دفاع از مقدسات توهین واهانت به دیگران جایز نیست.هرکس اسنادی دال برتخلفات کس یا کسانی دارد.بسم الله مدعی العموم آماده ی انجام وظیفه است.قبلا بداخلاقی ها فقط در سطح بگم بگم گفتن ها بود ولی متاسفانه این معضل به مرز بی پروایی رسیده است.
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
comment
0
0
comment به شما چه ربطی داره ؟
کاسه داغ تر از آش !!!!
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
comment
0
1
comment قبل ازمدتی به قوم [...] و [...] توهین شدوالان هم به قوم بختیاری خدا می داندبعدازآن نوبت کدام قومیت استان است آقای نیک سرشت پس این سیدجلیل القدر به قول جنابعالی(سپهر) خواب است بهتر است جای خودرابه جوانها بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار